Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TK: Koga Signature Worldtraveller 28 Rohloff 2014 zgan - Forum Wereldfietser

TK: Koga Signature Worldtraveller 28 Rohloff 2014 zgan

Te koop een Koga Signature KS-TR 28 Worldtraveller maat 54, bouwjaar 2014 (net voor de zomer gekocht). Framekleur zwart en 28 inch wielen.

Rohloff schakelnaaf met kettingaandrijving. Alle onderdelen (Belt, tandwielen en bevestigingsmeterialen) en gereedschappen voor ombouw naar beltdrive aanwezig! Ombouw kan geregeld worden.

SON naafdynamo, B&M verlichting, ART slot, spatborden, ELITE bidonhouders, Fizik Aliante zadel. Tubus voor- en achterdrager (ERG lowrider met standaard), Shimano dubbelzijdige pedalen (één zijde met klik, andere zijde gewoon. Magura hydraulische remmen, standaard en topeak pomp.

Voorvork is nog niet (volledige) afgezaagd, dus stuurpenhoogte kan worden aangepast. ERGON handvatten en barends op een recht stuur. Schwalbe marathon banden. Reserve spaken voor de Koga XM Extra Strong wielset krijg je bij de fiets.

Factuur van fiets en belt onderdelen alsmede de KOGA bikebox aanwezig. Prijs is bespreekbaar, maar doe wel een realistisch bod.

Voorts te koop:
Sunlinq solar paneel 25W 12V
MSR Hubba 1 persoons tent (geel).

Fiets en onderdelen kunnen worden verkocht in één koop of separaat.
Is er ook het adapter van de Rohloff naaf naar het Gates tandwiel aanwezig ?
Dit adapter mag namelijk normaal gesproken alleen door de Rohloff importeur worden gemonteerd.
Dan kan het niet anders zijn dat de fiets met belt is gekocht en later om de één of andere reden is omgebouwd naar ketting aandrijving.
Misschien kun je melden om welke redenen de spullen worden verkocht.
Ik ben altijd nieuwsgierig waarom iemand zo vlot (fiets is van 2014) zijn of haar fiets al weer verkoopt.
Is het fietsen dan tegen gevallen? Of beviel de fiets zelf niet?
Ik vraag dit omdat ik nog een beginner in deze wereld ben, eerst maar eens een tweede hands fiets heb gekocht maar desondanks al veel geld kwijt ben aan uitrusting en voorbereiding. En toch een beetje huiverig ben dat er iets is wat heel erg tegenvalt......maar wat dan?
Mocht je het hier niet kwijt willen dan respecteer dat ook hoor.
gr Anja
Mocht je de tassen los willen verkopen - dan hoor ik het graag van je. Mits het de classic/ back roller plus tassen zijn en nog in goede staat zijn natuurlijk.
Reden van verkoop is dat ik een reis aan het plannen was, maar door werk de plannen veranderen en het voor mij geen zin heeft om een dergelijke fiets in de garage te zetten.

De fiets bevalt verder super. Je kan er prettig op rijden en zelfs lange tijd met een hoge snelheid. Echte Koga kwaliteit. Ook de afwerking van de fiets is echt goed.

De fiets is origineel gekocht met Rohloff en ketting aandrijving. De belt onderdelen zijn er later los bijgekocht met het idee van een ombouw. De gereedschappen en adapter zijn idd normaal alleen voor dealers te krijgen, maar ik heb het geluk om 'dicht bij het vuur' te zitten en daarmee toegang te hebben tot dergelijke zaken.

De tassen zijn Ortlieb Back & Front Roller Classic Zwart en eventueel apart te koop. Doe maar een goed bod.

Alle zaken voor een fietsvakantie zijn aanwezig. De focus voor mij is weer terug bij wielrennen en mountainbiken.

Kortom: de fiets is in perfecte staat en wacht op iemand die hem gaat gebruiken waarvoor hij gemaakt is - kilometers vreten!
Sorry, zwart is niet mijn kleur.
@sakuik, je hebt een pb'tje

Frank
Frank,

PB beantwoord.

gr
Sander
Ik ben je naam wel eens tegen gekomen in een artikel over bike fitting. Ben jij toevallig deze Sander.
Jumbo, dat ben ik inderdaad. Doe al een aantal jaren bike fits. Hoewel de apparatuur (Retul) een andere eigenaar hebben, voer ik nog steeds bite fittings uit.
Ter info:

Vraagprijs incl. Gates Belt Drive onderdelen (zelfbouw) 2800 Euro
Vraagprijs incl. Gates Belt Drive onderdelen incl. ombouw 2850 Euro
Vraagprijs in huidige configuratie, kettingaandrijving, 2600 Euro
Hubba tent is verkocht.
Tassen zijn verkocht
Aangepaste prijzen :-)

Vraagprijs incl. Gates Belt Drive onderdelen (zelfbouw) 2600 Euro
Vraagprijs incl. Gates Belt Drive onderdelen incl. ombouw 2650 Euro
Vraagprijs in huidige configuratie, kettingaandrijving, 2500 Euro

Mocht je interesse hebben in de fiets incl Gates, dan krijg je bij de koop het Sunlinq zonnepaneel erbij.

Sunlinq is ook lost te koop voor 150 Euro (Nieuw in de doos en ongebruikt).
Voor foto's van de fiets of vragen stuur even een PB of check de link naar de marktplaats advertentie.