Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsreiziger gezocht zomer 2015 - Forum Wereldfietser

Fietsreiziger gezocht zomer 2015

Hallo wereldfietsers!

Ik ben Reinier en ik ben 21 jaar, ik woon in Overijssel. Sinds een paar maand ben ik vreselijke ziek van de fietskoorts.
En eigenlijk wil ik wel een stap verder door in 2015 een fietsvakantie te plannen.
Het maakt mij echt niet uit waarheen maar mijn eerste gedachten gingen naar Berlijn of Parijs.(suggesties zijn altijd welkom).
Hoelang dat zo'n vakantie duurt of hoeveel km je maakt op een dag weet ik absoluut niet maar dat maakt het ook weer leuk.

In de zomer van 2015 wil ik ongeveer +/-2 weken van huis weg zijn.
Ik realiseer me dat dit niet zomaar iets is en ik heb eerlijk gezegd niet heel veel ervaring met grote afstanden fietsen.
Ik zou het daarom erg leuk vinden als jullie je ervaringen met mij zouden willen,
en natuurlijk als je het ook leuk vind om met mij in het weekend naar een locatie naar keuze te fietsen!

Ik zoek dus een reisgenoot voor de zomer van 2015 en ben zo flexibel als t maar kan in de locatie.
Groeten Reinier v. Dijk
Hoi Reinier, het leukste is natuurlijk ervaringen uitwisselen met medefietsers. Er is binnenkort weer een rondje deventer. Dat is een leuk moment om bij te praten en ervaringen te delen. Je kunt ook een weekendje meefietsen. Anita organiseert de wintertrektocht begin januari, ook leuk om medefietsers te spreken en ervaringen uit te wisselen. Met een dikke slaapzak, warmesokken en een muts op is het goed te doen in de winter. Koffie/thee stops zijn er ook. De wereldfietser beurs zal ook weer in de planning staan. Zo zijn er vele mogelijkheden om met soortgenoten in contact te komen en misschien samen je plannen uit te werken.

http://www.wereldfietser.nl/activiteit/ ... nuari-2015
Hee Reinier!

Hoe is het met je fietskoorts? ;-) En hoever ben je met je plannen voor een fietsvakantie? Het lijkt me waanzinnig leuk om naar Berlijn of Parijs te gaan fietsen! Alleen ben ik net zo'n nieuweling daarin als jij. Ik heb wel een waanzinnig mooie fiets maar helaas nog nooit een fietsvakantie kunnen maken. Lijkt het je leuk om kennis te maken en eens samen te fietsen en wellicht op vakantie te gaan?

Ben heel benieuwd hoever je bent met je plannen!

Groetjes Mirjam (24, Groningen)
Hoi Reinier en Mirjam,

ik wilde dit jaar zelf heel graag op fietsvakantie naar Berlijn, het liefst met een groepje leeftijdsgenoten, nadat ik me toch wat alleen voelde toen ik vorig jaar met mijn vader door Schotland fietste.
Met fietsvakanties heb ik al een aantal jaar ervaring en ik heb ontzettend veel zin om het komende zomer weer te doen!

Ik hoop van jullie te horen!
(Bestaan personal messages op dit forum? Ben pas sinds 5 minuten lid ;) )

Groetjes,

Sofie (18 jaar)
Ook ik zoek fietsmaatjes om in de zomer door Duitsland te fietsen. Zelf denk ik aan de Elberadweg van Hamburg naar Dresden. Met afstanden van 80 tot 100 km per dag moet dat in pakweg 11 dagen te doen zijn.

Maar met een leuke groep mensen is een andere Duitse bestemming ook prima :-).
Slapen in hotels, camping of B&B: alles is bespreekbaar.

Heb de afgelopen jaren diverse tochten door Duitsland gemaakt en ben een redelijk ervaren fietser / sporter.

Hans (36 jr).