Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets en Wandelbeurs - Forum Wereldfietser

Fiets en Wandelbeurs

We gaan de F&W-beurs bezoeken maar ik vraag me af of ik korting krijg bij de kassa op vertoon van de lidmaatschapskaart van de WFer?
Ik heb tot nu toe nergens zien staan dat lidmaatschap van de WF korting oplevert bij de kassa.

Afhankelijk van je reisafstand kun je een behoorlijk voordeel behalen in de 'Spoordeelwinkel' van NS. Daar kost een all-in kaartje € 25,00.
Ik zou sowieso met de trein gaan, en dan, inclusief korting van mijn kortingkaart, € 19,80 aan reiskosten kwijt zijn. Dat betekent dat voor mij een toegangskaartje slechts € 5,20 kost. Daar kunnen de meeste andere kortingsregelingen niet tegenop.
Maar als je in de buurt van de beurs woont, of niet van plan was met de trein te komen heb je hier niet veel aan.

Oh, je komt uit Heemskerk zie ik nu. Dat is wellicht te dichtbij. Als je geen NS kortingkaart hebt betaal je voor een retourtje € 14,40, en dan kost je toegangsbewijs je dus € 10,60, toch een voordeel van € 4,40. Maar met NS korting van 40% zit je op een retour van € 8,60, en dan kun je dus beter een losse kaart aan de kassa kopen.
55er schreef:We gaan de F&W-beurs bezoeken maar ik vraag me af of ik korting krijg bij de kassa op vertoon van de lidmaatschapskaart van de WFer?
Alle leden van de Wereldfietser ontvangen a.s. vrijdag het tijdschrift De Wereldfietser. In dit tijdschrift staat een speciale toegangscode voor e-tickets met extra korting voor leden van de Wereldfietser. Met een print van dit e-ticket hoef je ook niet in de rij te staan bij de kassa's om een kaartje te kopen .
Top! :D Korting altijd fijn.
Overigens kun je ook via de website van de Fiets en Wandelbeurs e-tickets aanschaffen. www.fietsenwandelbeurs.nl

Is voordeliger dan aan de kassa's en je hoeft niet in de rij voor de kassa´s te staan.
Let ook op de voordelen in de bladen Op Pad, Vogelvrije Fietser, FietsActief.
Je kunt maar één voordeel tegelijkertijd gebruiken.
Had de korting inderdaad gelezen in de Oppad en vroeg ik me dus af wat ik in vredesnaam met dat pasje moet. Volgens mij kan ik er nergens mee terecht?
Staat er op dat pasje een kortingscode?
Dan kun je die hier invoeren.
Nee Peter, er staat een dubieuze streepjescode op. Heb inmiddels entreekaarten gekocht bij de ANWB. Hoe degelijk/burgerlijk kan je zijn hihi 8)
Ik ben zelf geabonneerd op "de vakantiefietser", de vlaamse versie van de wereldfietser. Hierin staat enkel een kortingscode voor de beurs in Antwerpen, dus als iemand een kortingscode over heeft voor de beurs in Amsterdam, mag je die altijd doorgeven :)
Wij hebben ook een Facebook actie waarbij je wekelijks gratis kaartjes kunt winnen
http://www.vakantiefietser.nl/201501/ka ... eurs-2015/
https://www.facebook.com/vakantiefietser

Afbeelding
Beste,

Ik ga met een vriend naar de fiets en wandelbeurs komende weekend. We pakken de trein van Antwerpen naar Rotterdam vrijdag, hopen op een warmshower daar ergens, fietsen zaterdag van rotterdam naar Amsterdam om zondag de beurs te bezoeken en in de avond de trein Amsterdam-Antwerpen te nemen. leuk weekend voor de boeg dus:

Bij deze zoek ik antwoorden:

Iemand een leuk warmshower/vrienden op de fiets adres in het centrum van Rotterdam?
Iemand een leuk warmshower/vrienden op de fiets adres ergens in de buurt van Amsterdam/RAI?
Iemand een idee hoe we het goedkoopst van Amsterdam naar Antwerpen treinen?
Ik las ook ergens van een voordeelticket naar de beurs. Zou dit voor ons ook goedkoper zijn? Heb het al gezocht maar niet gevonden.

Dank alvast

Belgische Evert
@evert,
Die combi-kaartjes trein en toegang beurs gelden alleen in Nederland. verder zijn het retourtickets op een dag.

Ik vrees dat je volle mep moet betalen voor je treinticket, want ik neem aan dat jij als Belg geen Nederlandse kortingkaart hebt en ook niet in het bezit bent van een railpluskaart.
Je kunt op station Amsterdam-RAI opstappen en op Schiphol overstappen op de Internationale trein met als eindbestemming Brussel-Zuid

Zie voor de tarieven en vertrektijden: http://www.ns.nl