Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hij is wel heel erg mooi - Forum Wereldfietser

Hij is wel heel erg mooi

Op de Fiets- en Wandelbeurs hebben wij ook de idworx oPinion staan. En dan nog ook eens de titanium uitvoering. Als je hem snel wilt hebben, dan moet ik je teleurstellen, want de eerste batch is al uitverkocht :cry:

Afbeelding
En dit is de grote afbeelding: http://www.vakantiefietser.nl/px/fietse ... el2015.jpg
Inderdaad: erg mooi. Kom 'm zeker bewonderen op de Fiets- en Wanelbeurs!

Want betalen kan ik 'm toch niet :cry: :wink: .
Mag er dan ook aan ruiken en mag ik dit raspaardje betasten? :lol: :lol: :lol:
Ondanks al het moois en alle techniek: het is niet het paard maar de berijder dit het paard tot zijn recht laat komen.
Chique fiets, staat deze ook in België op de fiets en wandelbeurs?
Als het personeel van De Vakantiefietser het wil, staan wij met onze winkel ook op de FEW-beurs in Vlaanderen.
Eens kijken of ik hem dan kan meenemen.
(Veel van onze fietsen rijden we door de stad van de winkel naar de RAI:-)
Eric Schuijt schreef:Als het personeel van De Vakantiefietser het wilt, staan wij met onze winkel ook op de FEW-beurs in Vlaanderen.
Eens kijken of ik hem dan kan meenemen.
(Veel van onze fietsen rijden we door de stad van de winkel naar de RAI:-)
Wie wil er nu niet naar Antwerpen? Na de beurs Duivelse mosselen met een Bolleke op de Suikerrui. Met kerst moesten winkels op de Meir hun deuren sluiten, omdat de zaken overvol waren. Voornamelijk met "Ollanders".

Ik heb het nagevraagd bij de NS, maar ook een idworx opinion mag mee in de Benelux-trein naar Antwerpen. Wel voortdurend goed in de gaten houden, want anders zie je vanachter het raampje deze prachtige fiets op het perron van een station onderweg wegrijden. Vooral Rotterdam schijnt erg berucht te zijn :lol: :lol:
bert sitters schreef:Mag er dan ook aan ruiken en mag ik dit raspaardje betasten? :lol: :lol: :lol:
Maar niet onder het spatbordje gluren Bert, zo worx Ids niet. :lol: :lol: :lol: :oops: