Additionally, paste this code immediately after the opening tag: VERKOCHT / voor- en achterdrager 26" 26 inch. - Forum Wereldfietser

VERKOCHT / voor- en achterdrager 26" 26 inch.

Te koop:

Voor- en een achterdrager.

Geschikt voor 26 inch fietsen. De mountainbike maat. (Eventueel, als je handig bent, met wat extra materiaal aan te passen naar 28 en 29 inch fietsen.)

Van aluminium en met veel plekken waar de lak is afgegaan (Ratlook?!) maar structureel zijn de dragers nog intact/solide.
Beide in één koop voor €15

Zie hier: https://www.flickr.com/photos/127354064 ... 758160284/

p.s.: kijk ook eens bij mijn favorites voor inspiratie!
Beste,
Zouden die dragers passen op een MTB met verende voorvork en hydraulische remmen . Van waar bent u? Alvast bedankt voor de info.
Hallo,
Op een geveerde vork zou het ook moeten lukken. U moet er wel rekening mee houden dat u waarschijnlijk extra bevestigingsmateriaal nodig heeft. Hydrolische remmen zijn geen probleem.
Ik woon in Amsterdam.
Als extra service wil ik voorstellen dat u de dragertjes thuis kunt passen en bij mogelijke ongeschiktheid terug kunt brengen.

met groet,
Frank
Merci voor uw antwoord! Ik laat eerst nog eens de foto's zien aan een fietsmechanicien. Daarna laat iets weten. Nog een praktisch probleem. Ik woon in Oostende, België. Enig idee hoeveel me dat zou kosten om op te sturen. Welk merk van dragers zijn het?
bedankt voor een reactie.
Hallo,
De voordrager is van het merk Cordo (valt onder AGU) en de achterdrager is van Bor Yeuh.
Het verzenden kost maximaal €15. Misschien kan het voor minder maar dat moet ik even uitzoeken. Succes!
met groet,
Frank
Verkocht.
De advertentie mag op slot.