Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:www.kroatischverkeersbureau.nl_Peter_ schreef:Even naar het kroatisch verkeersburo, of op de fiets en wandelbeurs.
Dan heb ik nog een leuke voor je, ook in Kroatië maar dan een stuk zuidelijker namelijk: Plat. (zoek maar op)Marko schreef:PEter, het leuke van naar Krk fietsen is dat het klinkt als een te strak afgesteld balhoofdlager. Ik had er verder geen voorstelling bij. Het idee was dat te gaan ontdekken. Je post is goed bedoeld, maar haalt meteen de hele reden om naar Krk te gaan onderuit.
Ik moet nu een andere bestemming in die buurt zoeken. Krk wordt lastig te overtreffen, denk ik, kwa fietsgeluid...
Gewoon de drukke kust mijden!Marko schreef:Dank voor je tip. Plat klinkt ook aantrekkelijk (zij het iets minder dan Krk). Is er een Joegoslavische breedtegraad waar de Duitsers niet meer in de weerderheid zijn, of zitten ze aan die hele kust tot aan Griekenland?
Kee ga ik die kant op. Dank voor de tip. Ik kom natuurlijk niet naar je lezing want dan is de verrassing draf.bert sitters schreef:Gewoon de drukke kust mijden!
Op de Fiets en Wandelbeurs geef ik op zaterdag en zondag een lezing over fietsen in het stroomgebied van de Sava en de Unna ten zuidoosten van Zagreb met als hoogtepunt het natuurpark Lonjsko Polje.
Bert, je wilt de film Grand Budapest Hotel zien, dan. [Iedereen wil die film zien want hij is gewoon geweldig.]bert sitters schreef:Hotel Central in Hrvatska Kostajinica is een verhaal op zich. Dit hotel dateert uit 1905. Het interieur lijkt nog onveranderd, maar intussen wel hedendaags comfort. Het hotel straalt de gloriejaren van het Oostenrijkse keizerrijk nog volkomen uit.
Het is een fietsreis en wij Rotterdammers gaan dan gewoon fietsen. Vraag maar aan Ruud, die zich er weer erg gemakkelijk van afmaakt deze zomer. Ik wil terug door Noord Italie richting Frankrijk en dan langs de groene weg naar boven.bert sitters schreef:Je kunt gemakkelijk met de fiets in de trein naar Zagreb. KLM en Croatia Airlines vliegen dagelijks van Schiphol op Zagreb.
Bert, hebben ze speciaal voor jou een dorp naar je vernoemd? of is het andersom?bert sitters schreef: Stop even bij Sittersdorf. +
Bert, hebben ze speciaal voor jou een dorp naar je vernoemd? of is het andersom?_Peter_ schreef:bert sitters schreef: Stop even bij Sittersdorf. +