Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 3 Op Reis waarschijnlijk met twee Wereldfietsers ;-) - Forum Wereldfietser

3 Op Reis waarschijnlijk met twee Wereldfietsers ;-)

Wij hebben net een grote reis van 13 maanden achter de rug. Vanavond in 3 Op Reis zijn misschien twee wereldfietsers die we ontmoette, te zien in de Pamir. De Zwitserse Delphine en haar man Sebastian reden al een poos samen met of dicht in de buurt van ons, afgelopen zomer in Oezbekistan en Tajikistan. Toen wij onze stempel op de verlaten grenspas voor Kirgizstan gingen halen, checkte het team van 3 op reis net uit voor Tajikistan. Een dag later hoorde we in Sary Tash van Delphine dat ze gefilmd waren. Als ze er niet uitgeknipt zijn, zijn ze dus vanavond op tv :P

3 Op Reis: Chili en Tajikistan - Zondag 14 december om 19:56

Vanavond kijken dus!

13 Maanden Fietsen op Video
Jeetje volgende aflevering pas ....
Wel raar hoor om ze van Sari Tash naar de andere kant te zien rijden terwijl wij ze tegemoet kwamen. Aaaa goede herinneringen!
Floortje noemde het nog wel even, je kunt de Pamir Highway ook fietsen....
Wat een pracht landschap.
Floortje: " met de 4 wheel of fietse"
Ik zou het wel weten.
Floortje, de nieuwe ambassadeur voor het wereldfietsen sturen we ook op haar verjaardag op 31-08 een verjaardagskaartje.
Eric op de Fiets schreef:Floortje, de nieuwe ambassadeur voor het wereldfietsen sturen we ook op haar verjaardag op 31-08 een verjaardagskaartje.
Joh bij ons bij de grens en bij de opnames van de Zwitsers kwam ze niet eens uit de auto ....
leuk om te zien, jammer dat er weinig beelden tussen zaten van de verbluffend mooie weg van Kaskhar naar de grens. De grens was toen ik er door heen ging ook van de andere kant "bijzonder". Ik raakte opgesloten in het niemandsland.
Sary Tash zag er bijna uit als een leuk plaatsje, en ik twijfel aan mijn oordeel dat dit plaatsje op mijn nummer 1 staat op de meeste deprimerende plekken op aarde. Het winkeltje kan ik me nog herinneren. Ik heb er ook gewisseld.

Sjirk
Blanche schreef:
Eric op de Fiets schreef:Floortje, de nieuwe ambassadeur voor het wereldfietsen sturen we ook op haar verjaardag op 31-08 een verjaardagskaartje.
Joh bij ons bij de grens en bij de opnames van de Zwitsers kwam ze niet eens uit de auto ....
Niet zo zuur Blanche, ze noemde tenminste de optie om het te fietsen. Dat is al heel wat voor een geblondeerde Gooise die in een grote Volvo 4wd de A27 file rechts op de vluchtstrook inhaalt om op de A1 in de file te gaan staan...
Idee voor de heelverfietsers, waar ik niet toe behoor: misschien is het een idee om haar eens een keer uit te nodigen?
Mooi hoor. Lijkt me geweldig om daar nog eens te fietsen!
@ Sjirk Zou die inderdaad bloedmooie weg niet nog komen? Herinner me nog dat we inderdaad op het niemandsland van het droge ineens in het groen zaten met de rode tinten van de bergen - Prachtig! Maar goed de items zijn zo vluchtig dus veel knippen is nodig. Dat winkeltje daar waren wij ook - toen bediende het jongetje. Goh zo raar nu zit je weer in het gewone dagritme en het was nog maar zo kort geleden dat je maanden lang elke dag dit soort beelden zag :)

@ Eric Je hebt gelijk - het was heel wat dat ze fietsen noemt. De kans is groot dat onze Zwitserse vrienden er dan ook inzitten de volgende keer. Want anders hadden ze dat her wel uitgeknipt. De Zwitsers zijn nog onderweg - ik hoop als ik ze de link te stuur dat ze die ook kunnen bekijken.
Wij hebben net een grote reis van 13 maanden achter de rug. In 3 Op Reis zijn misschien twee wereldfietsers die we ontmoette, te zien in de Pamir. De Zwitserse Delphine en haar man Sebastian reden al een poos samen met ons of dicht in de buurt , afgelopen zomer in Oezbekistan en Tajikistan. Toen wij onze stempel op de verlaten grenspas voor Kirgizstan gingen halen, checkte het team van 3 op reis net uit voor Tajikistan. Een dag later hoorde we in Sary Tash van Delphine dat ze gefilmd waren. Als ze er niet uitgeknipt zijn, zijn ze aanstaande zondag op tv. Maar Delphine mailde me dat ze erin zitten - kijken dus!

3 Op Reis: Tajikistan - Zondag 8 februari om 19:55
Zo dadelijk dus! 8)
Of op de NOS app. Dan mag je lekker zelf weten wanneer je kijkt. Leve de 21e eeuw!
Ja hoor - ze waren lang en goed in beeld. Maak van de uitzending nog een screenfilm - kunnen ze zichzelf in ZO Azië bekijken. ;-)

Zo dadelijk door naar de Wakhan vallei - fijn herinneringen ophalen!
Nog 2 weken wachten Blanche....
Het was een erg leuk stukje promotie voor de fiets. Misschien een idee voor Floortje om eens een weekendje te fietsen? Te onthaasten op de fiets :-)
Leuk om te zien! Je zult maar een partner hebben die net zo gek is van fietsreizen! :)
Johojo schreef:Leuk om te zien! Je zult maar een partner hebben die net zo gek is van fietsreizen! :)
Ja leuk he - die van mij is zo gek en fietste 13 maanden lang met me mee - En een dag voor Delphine en Sebastian in Tajikistan. 8)
Ik ben jaloers op jullie ;-)

Ik heb niets te klagen hoor, sinds ik een vriend heb meegenomen op een tripje naar Berlijn vorig jaar is hij helemaal besmet met het fietsvirus, nu druk aan het plannen voor de volgende (wat langere trip)!

Oeps, wel een beetje off topic dit he? Het blijft een mooi filmpje! :D