Additionally, paste this code immediately after the opening tag: afgemeld raken - Forum Wereldfietser

afgemeld raken

Ha wereldfietsers,

Het gebeurt mij vaak dat ik me aanmeld, een bericht aanmaak en dan bij het versturen de melding krijg dat ik me eerst moet aanmelden om een bericht te versturen :shock: :? Op de een of andere manier word ik er dus tijdens het schrijven 'uitgegooid'. Wat doe ik verkeerd??

Groet,

Michiel
Staat je koekkie monster vernietiger soms aan?
Ik heb helemaal geen koekiemonster vernietiger,...
Zit er ergens een proxy tussen jouw pc en Het Internet?
Ook bij mij problemen. Een paar maal per week moet ik mij aanmelden. Ondanks het knopje ' automatisch aanmelden bij inloggen'

Groet, ruud
Nee ik heb geen web proxy en geen pc maar Mac. Het is ook eigenlijk niet zo'n groot probleem alleen,... het zijn soms toch juweeltjes van teksten die zomaar verdwijnen in het digitale. Bij herschrijven is de inspiratie toch niet dezelfde :) .
haha.

Heb ik ook weleens. Als ik veel tijd neem voor een bericht.
Remedie is om, na het opnieuw aanmelden, een paar keer op de pijl terug naar vorige pagina te klikken totdat je briljante tekst weer verschijnt. Dan verzenden en klaar is Michiel2.

Hans
Of even voordat je op de knop KLAAR drukt een kopie van je tekst maken.
Voor het geval dat :)
Het komt bij mij ook wel eens voor. Maar vele berichten schrijf ik in LibreOffice Writer en kopieer ik naar dit forum.

Piet.