Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Noorwegen: een karrevracht aan e-formatie 140MB. Hoe delen ? - Forum Wereldfietser

Noorwegen: een karrevracht aan e-formatie 140MB. Hoe delen ?

Dit jaar voor de 3e keer naar Noorwegen geweest.

1993: Telemarktours
2003: autorondrit in het zuiden
2014: auto-rondrit tot in de Lofoten.
Het echte fietsen in Noorwegen staat altijd nog op mijn verlanglijstje.

Ik heb heel veel informatie van internet en inmiddels een karrevracht van plm 140 MB bestaande o.a. uit brochures, tracks van wandelingen en fietstochten, campings, tunnels enz.
Leuk om te delen. Scheelt een hoop (zoek)werk.
Maar waar kan ik dat op internet stallen als een Zip-bestand.
In een enkel geval zou ik dat natuurlijk met We-transfer kunnen doen.
janenliseth schreef:Maar waar kan ik dat op internet stallen als een Zip-bestand.
Een eigen websitedomein nemen.
Dropbox? Google Drive?
Ik heb een account van Dropbox maar vraag me af of je daar een Zip-bestand in kwijt kan.
Heb je het al geprobeerd? Volgens mij moet dat gewoon kunnen: het kan Dropbox niet zoveel schelen welk bestandsformaat je erop plempt.
Ja hoor, dat accepteert Dropbox wel.
Nog geen ervaring met Dropbox
Ga ik uitproberen
Jan
zippen is helemaal niet nodig. je zet de bestanden gewoon op de cloud, net als op een hard disk. en de bestanden kun je dan wel of niet toegankelijk maken.

zelf gebruik ik box en mega.

www.box.com
https://mega.co.nz

je hebt dan direkt 50 gb die je overal kunt benaderen en delen. :?

verder zijn er legio van die sites....dropbox, google drive, microsoft enz.
welkom in de 21e eeuw 8)
150 Mb inclusief foto's en scan's is niet zo vreselijk veel. Maar om het zomaar ergens te dumpen zonder omschrijving, indeling of index is weinig zinvol lijkt me. Wat dat betreft zou, zoals Leon al aangeeft, een domein of een blog met gelinkte bestanden wel een oplossing zijn. Echter, als je dat allemaal moet (her)indelen ga er dan even voor zitten, het is veel werk.

Frank
Jan kan het toch gewoon op Dropbox zetten en dan van hier op het forum naar de afzonderlijke bestanden linken?

Hou wel rekening met de auteursrechten.