Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsreis met organisatie - Forum Wereldfietser

Fietsreis met organisatie

Goedemiddag wielrenfanaten,

Mijn naam is Gijs, ik ben 33 jaar en ben een fanatieke wielrenner. :D Ik fiets al jaren door heel Nederland, maar heb nog nooit een echte reis naar het buitenland gemaakt, bijvoorbeeld de Alpen. Ben een tijdje terug een organisatie tegengekomen die fietsreizen organiseert (http://www.velotours.nl) Vraag me af of mensen ervaring hebben met zo'n soort organisatie? :cry:

Thanks!

Gijs 8)
Beste Gijs,
Denk niet dat de bezoekers van dit forum veel gebruik maken van deze organisatie.
Velen van ons zijn individualisten en die regelen hun fietsvakanties veelal zelf.
Verder is dit niet een site voor wielrenners maar voor fietsreizigers, dat is toch wel een verschil.
Misschien krijg je beter respons op specifieke wielersites.
succes
Dirk
Toch wel hoor.
Ik durf bekennen dat ik twee volledig georganiseerde fietsreizen heb gemaakt in Azie en er echt heb van genoten. Mocht je het verder dan de Alpen zoeken richting Azie dan kan ik Spice Roads van harte aanbevelen. Top begeleiding, top hotels, top verzorging...en ze hebben ook wieler-gerichte vakanties.