Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Voorbereiden wereldreis - Forum Wereldfietser

Voorbereiden wereldreis

Voorbereiden van een wereldreis

Dinsdagavond 28 maart organiseert De Vakantiefietser samen met de vereniging De Wereldfietser een avond over het maken van een lange fietsreis. De avond begint om 19.30 zal duren tot 23.00 uur. Er zal een entreeâ worden geheven van 15 euro. Je krijgt na afloop een boekje mee met allerlei tips.
Voor meer informatie: eric@vakantiefietser.nl
zie ook www.vakantiefietser.nl

Locatie De Vakantiefietser

Westerstraat 2156

1015 MS Amsterdam

Euhm...

Amsterdam is een heeeeeele grote stad met even grote straten, maar de Westerstraat loopt geloof ik net niet tot nummer 2156 :oops:

Volgens mij moet het Westerstraat 216 zijn...

Gudrun

Is het een idee om de tips uit het boekje op de website te zetten?

Erix

Ik heb al -zeer- vele uren in het boekje gestoken. :oops: Ik put daarbij uit mijn eigen ervaring maar heb ook informatie van anderen gekregen (waarvoor mijn dank)
Het boekje is speciaal voor die avond geschreven, dus ik weet nog niet of ik het boekje in een sjiekere versie uit ga geven. Want het telt inmiddels bijna 40 bladzijden en is een echt boekje wel waard.
Ik zal er eens over denken om het op de website te zetten.
Als je nu allerlei tips wilt lezen ga alvast maar eens googelen dan kom je al een heel eind. En op het forum is er ook al veel geschreven.