Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop in Vietnam: tour-/ vakantiefiets. Bicycle Vietnam - Forum Wereldfietser

Te koop in Vietnam: tour-/ vakantiefiets. Bicycle Vietnam

Bridgestone Ordina vakantiefiets ter overname in Saigon/ Ho Chi Minh stad eind november 2014. Japanse kwaliteit met Shimano Alivio (derailleur en remmen). Geschikt voor man/ vrouw van circa 1.75 of kleiner.



Gekocht en volledig opgeknapt begin november in Hanoi door The Hanoi Bicycle Collective. Zij zijn bijna de enige die echte kwaliteitsfietsen aanbieden in Vietnam. Wij hebben alle lokale stores gecheckt maar deze fietsen zijn van zeer lokale kwaliteit en de framemaat beslist te klein.
 goede fietsen zijn schaars in Vietnam.

De fiets heeft nieuwe kwaliteitsketting gekregen en alle bekabeling is vernieuwd.
Tevens nieuwe banden, remblokken en comfort stuur. 

De fiets rijdt, remt en schakelt super soepel en licht. 

Fiets wordt aangeboden exclusief fietstassen maar natuurlijk met fietsdrager achter.

 Tevens bevestigingspunten voor voordragers aanwezig. Unieke kans voor unieke fietsvakantie! 

Inclusief standaard, reflectoren, lampen en abusslot.

Vraagprijs: 290 euro. Reacties graag via dit forum.
@Evenlien

Probeer het vooral via de tamtam in de backpackersarea van Saigon. A-viertjes ophangen in populaire cafés, guesthouses, A-viertje op de fiets: for sale.:idea:
Dit bericht is gemodereerd. We hebben afgesproken dat er in advertenties geen discussie gevoerd gaat worden. Als je vragen hebt over het product of er zijn onduidelijkheden, dan kun je erop reageren.
Dit om 'vervuiling' van het topic te voorkomen. Discussie over het wel of niet weggeven van spullen kan in een apart topic.
Verdere off-topic berichten worden verwijderd.
@Bert: bedankt voor je tip. Ga ik ook proberen!
Mocht er iemand geinteresseerd zijn in de fiets: over de prijs valt te praten.
Is wellicht interessant voor iemand die in Vietnam een fiets wil kopen die betrouwbaar is en tevens de juiste maat heeft. Die fietsen zijn hier namelijk zeer moeilijk / niet te vinden, weet ik uit ervaring.
Fietst soepel, ik kom de bergen hier op (en af) net zo goed als mijn vriend, die een koga heeft. Kortom: is een pretentieloze, maar goede en degelijke fiets.
Verkocht.