Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Koga F3 niet (meer) leverbaar? - Forum Wereldfietser

Koga F3 niet (meer) leverbaar?

Een Koga-dealer bij ik een F3 wilde bestellen vertelde dat de fiets niet (meer) leverbaar is. Vreemd, omdat de fiets gewoon op internet en in de nog natte brochure 2015 te vinden is. Weet iemand hoe dit zit?
Navraag bij Koga is via internet/mail niet mogelijk vanwege de sterk ingeperkte contactmogelijkheden. Niet bepaald reclame voor het merk.
Ik zou het niet weten. Misschien zijn er toch te veel problemen opgedoken met die rare voorvering. Maar geen nood: er zijn genoeg kwalitatief betere alternatieven.
@grensfietsen ;Je kunt Koga gewoon bellen hoor.Wordt je uiterst vriendelijk te woord gestaan .Dat had je fietsenmaker natuurlijk ook kunnen doen .Niet bepaald reclame voor je fietsenmaker.

[moderator] Uitspraken weggehaald. Ando op de hoogte gesteld. [/moderator]
Voor wie niet bekend is met het F3 concept.

KOGA F3 concept

Kenmerkend voor het KOGA F3 concept is het frame waarbij ronde vormen afgewisseld worden met scherpe lijnen, uitgevoerd in een stijlvol ontwerp in mat zwart met rode accenten. De fietsfabrikant uit Heerenveen is geslaagd in het creëren van de perfecte balans tussen functionaliteit, integratie en design. Een goed voorbeeld is de kabel voor de achterverlichting, die volledig door het frame en door de achterdrager wordt geleid. Een ander technisch hoogstandje is de achterdrager zelf, waarvan de montage onzichtbaar geïntegreerd is in het spatbord voor een prachtig clean ontwerp.

Bron http://wielrenblad.soulonline.nl/ Of http://www.koga.com/nl/over-koga/nieuws ... f3-2-1.htm
ANDO schreef:@grensfietsen ;Je kunt Koga gewoon bellen hoor.Wordt je uiterst vriendelijk te woord gestaan .Dat had je fietsenmaker natuurlijk ook kunnen doen .Niet bepaald reclame voor je fietsenmaker.

[moderator] Uitspraken weggehaald. Ando op de hoogte gesteld. [/moderator]
Tja, je kunt ze ook gewoon een brief schrijven. Maar het is wel 2014 en ik vind het ontmoedigen van het zoeken van contact (hetzij via een formulier op de site, hetzij via e-mail) niet getuigen van klantvriendelijkheid.
Ze kunnen het zich kennelijk permiteren. Ik zal er geen last van hebben.
Koga moet ver voor het produktiejaar zijn frames al bestellen.
Kennelijk is de f3 een hardloper en is dus moeilijk verkrijgbaar.
De dealer kan je overigens wel melden wat de verwachte produktie week zal zijn.
Hij kan dit inzien in zijn bestel systeem.

Ik heb overigens altijd netjes antwoord gehad op mijn verstuurde e-mails naar Koga.
Mailadres via Google gevonden
Dank Jumbo voor je antwoord en tip. Ik heb ondertussen nog een mailadres van Koga gevonden en de vraag gesteld. Vandaag netjes antwoord retour (cursief):

'De F3 loopt harder dan verwacht en de levertijd van de nieuwe modellen is nog onduidelijk. ( maar zal snel bekent zijn bij de dealer )
De dealer kan er vast voor zorgen dat u de nieuwe F3 kunt krijgen en ook gebruik kunt maken van het belasting voordeel'.


Over het moeilijk/niet bereikbaar zijn via de site schrijft Koga:

Dat we slecht bereikbaar zijn heeft te maken dat we geen personeel hebben. Vorige week hebben we er en nieuwe collega e bij gekregen die dit allemaal gaat regelen. Binnenkort zijn 24h per dag beschikbaar voor uw vragen en opmerkingen.


Doe er je voordeel mee!