Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Breda #7: zondag 7 december om 11 uur - Forum Wereldfietser

Rondje Breda #7: zondag 7 december om 11 uur

Hallo allemaal,

Op zondag 7 december is het weer tijd voor het rondje Breda. Uiteraard gaan we weer op zoek naar lekkere appeltaart! Net als anders zal de afstand zo rond de 60km bedragen. Verzamelen doen we om 11uur aan de noordzijde van station Breda, nabij de ingang van de bewaakte fietsenstalling. Hopelijk tot dan!

Groeten,
Jaron
Hoi Jaron,
Is het ritje al uitgestippeld? Misschien kom ik ook eens langs of sluit onderwege ergens aan.
Hoi Jaron,

met de Sint tocht fietsen we vanaf Westelbeers naar Breda. Misschien kunnen we elkaar ergens treffen? Onze route loopt via Baarle-Hertog naar Meerseldreef en de Mark en dan via de rivier naar het centrum van Breda.

misschien tot dan?
groet!
Suzanne
Suzanne Vonk schreef:Hoi Jaron,
Onze route loopt via Baarle-Hertog naar Meerseldreef en de Mark en dan via de rivier naar het centrum van Breda.
Suzanne
Dag Suzanne,
weet je mischien rond welk uur je door Baarle-Hertog fietst..(en waar precies)? Dan kan ik daar eventueel ook mee aansluiten..?

grts Ivo
Hoi Suzanne/Ivo,

De route heb ik nog niet uitgestippeld, maar het lijkt me een goed idee om deze te laten aansluiten bij de sinterklaastocht. Ik wacht even op antwoord van Suzanne, dan kunnen we proberen tegelijk in Baarle Hertog te zijn.

Gr Jaron
Hoi Breda-ers,

wij starten rond 10.30 uur in Westelbeers en fietsen dan naar Baarle-Hertog/Nassau en vervolgens naar Meerseldreef en dan langs de Mark naar Breda.

Ongeveer zoals op deze link te zien is. Hopelijk kunnen we elkaar op deze manier ergens treffen! Stuur anders even een mailtje naar slvonk@gmail.com.

link naar de route
Hallo Jaron,

Zou heel graag een keer meefietsen maar heb helaas iedere keer een andere afspraak. Hopelijk blijf je voorlopig doorgaan? Welke snelheid houden jullie ongeveer aan? Groetjes Jan
Hoi Jan,

Zolang er enthousiastelingen zijn die mee willen blijf ik doorgaan, dus voorlopig zit dat wel goed :D Qua snelheid rijden we het tempo van de langzaamste, dus dat is variabel. Meestal komen we zo rond de 20-22km/h gemiddeld uit, maar als het een keer langzamer of sneller is dan is dat uiteraard geen probleem!

Groet,
Jaron
Hoi Jaron,

is het parcour al uitgestippeld..?
Hoi Ivo,

Nee, dat moet ik nog doen. Enige uitgangspunt is dat we tussen half 1 en 1 in Baarle Hertog bij de Lindeboom appeltaart gaan eten om daar aan te sluiten bij de sinterklaastocht. Ik ga volgende week een route maken, maar het staat uiteraard vrij om zelf met een voorstel te komen :wink:

Groet,
Jaron
Hoi Jaron,

Ik heb je nog een PB gestuurd met een eventuele route die je zou kunnen volgen.

Zie hier: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=sxxmawugripemsmz

Grts en tot dan. Ivo :D
Hoi Ivo,

Ziet er goed uit, komt aardig in de richting met wat ik zelf van plan was, dus wat mij betreft prima. Ik merk wel of ik je in Breda aantref of in Baarle Hertog :)

Jaron
Hoi Jaron,

de kans is toch groot dat ik eerst naar Breda kom, maar ik ben daar niet echt bekend.
De ingang van de fietsenstalling is dat te bereiken via de stationslaan..?
Is daar nog iets in de buurt om effe iets te drinken, als ik te vroeg moest zijn..?

grts en tot zondag waarschijnlijk :D
Hoi Ivo,

Je komt er inderdaad via de stationslaan. Als je die gevonden hebt dan volg je het fietspad, loopt in een kuil. Beneden in deze kuil vind je de stationsingang en daarnaast de ingang naar de fietsenstalling. Niet te missen dus. Op het station kan je in ieder geval droog zitten en volgens mij ook wel een kop koffie krijgen.

Tot Zondag!
Ok thx voor de uitleg Jaron, ik hoop dat het s'morgens al niet regent want de voorspellingen zijn niet zo goed.

Grts