Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik weet het, die reisadviezen van BuZa zijn veelal bijzonder voorzichtig, maar ik ken Thai die in die regio wonen en zelfs 's avonds niet te veel buitenkomen als het niet nodig is (info kan gedateerd zijn - jaartje of 5 geleden).Niet-essentiële reizen naar de provincies Narathiwat, Yala, Pattani alsook naar de provincie Songkhla worden afgeraden. Voor de drie meest zuidelijke provincies (Narathiwat, Pattani en Yala) gelden bijzondere voorzorgsmaatregelen. Sinds januari 2004 tot heden worden in deze provincies bijna dagelijks aanslagen gepleegd. Deze aanslagen zijn gericht tegen Thaise gezagsdragers, maar sporadisch vallen ook buitenlandse slachtoffers. Zo hadden eind maart 2012 ernstige bomaanslagen plaats in Yala. Personen die toch in deze provincies dienen te reizen worden aangeraden hun verplaatsingen bij daglicht te maken en extra waakzaam te zijn in de nabijheid van openbare gebouwen.
Wij zijn in 2012 in drie maanden vanaf China naar Bangkok gefietst. Dit gaat heel goed. Je hebt ruim voldoende tijd om op allerlei leuke plekken een paar dagen te blijven hangen. (Onze dagafstanden waren wel net wat langer.)jjjdebrouwer schreef:
Heeft er iemand een idee of de afstand Bangkok --> Hanoi te halen is in drie maanden?
Met de gegeven dagafstand van ongeveer 75km. Dit lijkt me momenteel het leukste om te doen. Duidelijk begin/eindpunt helemaal mijn ding...