Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Going wild - Forum Wereldfietser

Going wild

Voor de liefhebbers van wat actie:

Bron

Enjoy!
Nice :D
Leuk, normaal herken ik nog wel eens fietspaden, maar hier (rond de 1:50) wandelde ik. Brings back memories.
Weer een Toppertje! :wink:
Prachtig! Doet me watertanden. Vermoedelijk ergens in de Alpen??

Is dit te doen met enkel een thudbuster denk je?
bert heuvellander schreef:Prachtig! Doet me watertanden. Vermoedelijk ergens in de Alpen??

Is dit te doen met enkel een thudbuster denk je?
Thnx. Inderdaad de Alpen. Piemonte en Savoie om precies te zijn.

Of het te doen is zonder vering, met alleen een thudbuster? Kan wel, maar comfortabel is het niet... Ik heb het zelf ook mogen ervaren, want halverwege de Vogezen ging mijn demper stuk, en moest ik dus zonder voorvering verder.
Heel leuk en mooi filmpje Marc!
GAAF !!! Erg mooi gedaan! Ongetwijfeld aardig wat extra metertje gemaakt om terug te fietsen naar de camera...
Gelijk ook de andere filmpjes bekeken....erg gaaf!!! Zo kom ik niet weg....moet nog naar mijn werk...fietsen..zo'n saai weggetje....

Bedankt,

Fokko
Marc, TOP!
Zowel de manier van filmen (lekker voldoende snelheid en verschillende invalshoeken) als wel de tocht zelf. Herkenbaar....
"Mam, waarom kijk je filmpjes met die meneer?" :D :D


Spannende afdalingen hoor! En wat een knap werk om ook te filmen (en terug te rijden)
Bedankt, wederom genoten. :) Muziek past er ook, telkens, goed bij.
Bedankt voor jullie reacties. Goed om te horen dat jullie er van hebben genoten. Geeft mij weer de energie om aan het volgende filmpje te beginnen!