Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TKA: Garmin Oregon 600 incl. lader, batterijen en fietssteun - Forum Wereldfietser

TKA: Garmin Oregon 600 incl. lader, batterijen en fietssteun

Splinternieuwe Garmin Oregon 600 aangeboden. Inclusief Sanyo snellader, 4 Sanyo Eneloop XX batterijen en een fietshouder.

Ik heb deze GPS halverwege augustus aangeschaft. Ik zou hem gebruiken voor onze fietsvakantie, maar had uiteindelijk te weinig tijd om hem in te stellen en de juiste kaart(en) te downloaden. Tot op heden is het apparaat niet gebruikt (ik heb enkel wat instellingen aangepast).

Prijs is n.o.t.k.
Dennis, ik vind je reden voor verkoop heel opmerkelijk.
Kort voor een trip een (Garmin-)outdoor gps aanschaffen, daarover hebben we het op het gpsforum veel geschreven. Dat werkt dus niet. Je hebt je tijd nodig om je gps te leren kennen en in te richten met kaarten e.d. Tracks voor te bereiden, noem maar op.
Ik ben zo "vrij" geweest om daar een topic over te starten op gpsforum, zie http://forum.gps.nl/viewtopic.php?f=29&t=44792 op mijn eigen manier.
Wellicht geeft het extra potentiële kopers.

Maar geen andere interesses waar gps handig kan zijn: wandelen, geocachen o.i.d ?
Als je het apparaat eenmaal onder control hebt kan het verslavend werken hoor :)
Dag Kees,

Ik begrijp je reactie.

Ondanks het voorwerk en veelvuldig inlezen, heb ik mij toch enigszins verkeken op het voorbereidende werk. Daarnaast heb ik door drukte op het werk en voorbereidingen voor de trip, weinig tijd kunnen vinden om het apparaat goed in te stellen en te testen. Ik moet ook bekennen dat ik weinig (lees: geen) geduld heb om handleidingen e.d. door te pluizen. Ik begrijp ook dat het niet altijd zo werkt.

Tot slot volstaat, wat mij betreft, een goede kaart ook tijdens een fietsvakantie. Sterker nog, het heeft ook zo z’n charme. Kortom, een GPS is voor nu niet echt aan mij besteed. Wellicht in de toekomst.
Verkocht. Topic mag dicht.