Eind juli-begin augustus fietste ik de inverse van De Groene weg naar de Middellandse Zee. Even voorbij het midden van de tocht, nadat ik boekje 2 had weggeborgen, ontmoette ik een, net als ik, solo fietsende vrouw die de route van Noord naar Zuid aflegde. Ik stond niet ver van Lunéville af op het punt mijn beschadigde remblokjes te vervangen. We raakten aan de praat. Ze wilde eigenlijk de gehele route fietsen maar had alleen de beschikking over deel 1 van De Groene Weg. Ik gaf haar mijn deel 2. In goed vertrouwen. Ik gaf haar mijn naam, adres en telnummer.
Ze vertelde me dat ze uit Den Haag kwam en niet Chantal maar Cantal, naar de Franse kaasjes weet je wel, heette.
Beste Cantal, wil je wanneer je dit leest het routeboekje terugsturen. Stuur even een Pb. Wanneer iemand haar kent, neem dan eveneens contact met me op.
No offence. Een adres kun je verliezen.
Courcelles-Chaussy
Ze vertelde me dat ze uit Den Haag kwam en niet Chantal maar Cantal, naar de Franse kaasjes weet je wel, heette.
Beste Cantal, wil je wanneer je dit leest het routeboekje terugsturen. Stuur even een Pb. Wanneer iemand haar kent, neem dan eveneens contact met me op.
No offence. Een adres kun je verliezen.
Courcelles-Chaussy