ik ben van plan deze zomer naar het zonnige zuiden te rijden, maar wil echt niet kamperen. Heb geen plek voor tent op de fiets en denk dat ik na 150 km per dag ook geen zin heb om op de grond te liggen. Daarom: wie weet er hoe je goedkope hotelletjes of andere slaap adresjes in bovenstaande landen kan regelen? Is het het beste om ter plekke rond te kijken bij particulieren die kamer verhuren? bvd;)
welke streek wil je aandoen?stefan035 schreef:ik ben van plan deze zomer naar het zonnige zuiden te rijden, maar wil echt niet kamperen. Heb geen plek voor tent op de fiets en denk dat ik na 150 km per dag ook geen zin heb om op de grond te liggen. Daarom: wie weet er hoe je goedkope hotelletjes of andere slaap adresjes in bovenstaande landen kan regelen? Is het het beste om ter plekke rond te kijken bij particulieren die kamer verhuren? bvd;)
voor frankrijk is één adres alvast onmisbaar: http://www.gites-de-france.fr/fr/index.htm, van België is er geen globaal adres, je zal moeten zeggen naar waar je wil