door
Haike » vr 03 mar, 2006 12:40
Tja, nu 45, toen 14 en we gingen met de klas op werkweek in Zeeland naar een Boerderij, waar ze grote delen van de oogst meteen zelf verwerkte hartstikke leuk, maar ik wou per sé op mijn nieuwe fiets er na toe, en een aantal klasgenoten versleten me voor geschift, maar een paar vroegen of ze met me mee mochten. Uiteindelijk bleef er een over die mee ging, omdat de diverse ouders roet in het eten gooiden. Maar goed, met kenbaar maken met wat je wilt ( en dat heb je al gedaan door hier in het forum te posten) trek je misschien wel geintereseerde lotgenoten aan. Al hang je een briefje op bij de Albert Heijn misschien werkt het net zo goed als de hier electronisch geposte vraag. Blijf wel altijd goed kijken en filteren met wie je in zee gaat. Vraag je af wat de ware interesse en intensie's zijn van die ander en ga erover in gesprek en kijk of ze overeen komen met de jouwe. Zo heb ik ooit iemand ontmoet via de Vogel vrije fietser die een fietsmaat zocht, maar hij wou met de trein en fiets naar een camping in Zuid-Frankrijk en van daar wat tochten maken en dan weer met de trein naar huis. Ik wou de deur achter me dicht trekken en op de fiets naar Zuid-Frankrijk. Allebei fietsen maar daar wel heel anderen ideeën over hebben hoe dat dan moet worden ingevuld, terwijl het verder een hele aardige gozer was. Maar blijf zoeken dan vindt je misschien wel iemand.
Groet, Haike