Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ronde van Nederland fietsen 2013 - Forum Wereldfietser

Ronde van Nederland fietsen 2013

Ik heb eindelijk de tijd gevonden om een reportage te maken van mijn foto's van de Ronde van Nederland die ik vorig jaar heb gefietst.
Met wat hulp is het mij gelukt hem op YouTube te plaatsen.
Je vindt hem onder de titel: Ronde van Nederland fietsen 2013
Hopende fietsers die hem nog willen gaan rijden hiermee enthousiast te kunnen maken.
Rob53 schreef:Ik heb eindelijk de tijd gevonden om een reportage te maken van mijn foto's van de Ronde van Nederland die ik vorig jaar heb gefietst.
Met wat hulp is het mij gelukt hem op YouTube te plaatsen.
Je vindt hem onder de titel: Ronde van Nederland fietsen 2013
Hopende fietsers die hem nog willen gaan rijden hiermee enthousiast te kunnen maken.
Zou het je, met wat hulp, ook lukken om hier het linkje te plaatsen :lol: ? Ik ga sowieso wel ff zoeken hoor want ben wel benieuwd naar die Ronde.
https://www.youtube.com/watch?v=qh1Axy6KZ_Y

andere muziek was wel beter geweest, voor mij althans

Mario
Mario bedankt voor het plaatsen van de link.

Wat betreft de muziek, dat is natuurlijk persoonlijk.
Past Frans Bauer hieronder of toch liever Pearl Jam?
Blijft een moeilijke keuze passende muziek onder een fotopresentatie.
Een aantal foto's waren heel herkenbaar, ik vermoed dat ik ze redelijk nauwkeurig heb kunnen plaatsen in onze eigen tocht, omdat ik zelf het deel in het noorden en noord oosten afgelopen zomer zelf ook heb gefietst.
Mooi...maar wat sleep je een zwaar slot mee.
En hoe zit dat nou met dat blikkie tomatensoep op 8.09 min.?
Het lijkt net of je de brander in het blik heb staan als windscherm?
Ik gok dat hij het blik als tafeltje gebruikt.
Deels herkenbaar want ook bezig (in delen) met Rondje NL. Inmiddels gevorderd tot Castricum. Volgens jaar verder richting Texel/Vlieland. Maar eventueel ook de andere kant op richting Limburg.
Na de inhoud van het blik in het pannetje te hebben gegooid heb ik het blik inderdaad als tafeltje gebruikt.

Dit was mijn eerste fietsvakantie en wonende in de Randstad wist ik niet wat mij te wachten stond qua veilig je fiets parkeren voor een boodschap.
Maar achteraf had dit zware slot thuis kunnen blijven.
Goede leerschool voor de volgende trip.