Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Leuke kleine camping buurt Zuid/Oost Nijmegen? - Forum Wereldfietser

Leuke kleine camping buurt Zuid/Oost Nijmegen?

Wie weet er een leuke kleine camping net ten oosten of zuiden van Nijmegen?
- met slecht weer accommodatie, open in oktober en zonder abonnementskosten (groene boekje e.d.)
Blanche schreef:Wie weet er een leuke kleine camping net ten oosten of zuiden van Nijmegen?
- met slecht weer accommodatie, open in oktober en zonder abonnementskosten (groene boekje e.d.)
Even zoeken op "camping groesbeek"
https://www.google.nl/search?hl=nl&q=ca ... gws_rd=ssl
levert al een aardige keuze lijst.

Deze ziet er bijv best aardig uit:
http://dezoeteaagt.nl/

mooie omgeving daar,

veel plezier,
Dank - uiteraard kan ik googelen en heb ik deze ook gezien.
Maar ik ben op zoek naar ervaringen :wink:
Die camping van het Via Romana weekendje die had binnenzit ruimte...
Roald schreef:Die camping van het Via Romana weekendje die had binnenzit ruimte...
Maar was niet erg leuk toch? Anyway, we gaan nu bij een vriend een uur van de route langs en das veel leuker :wink:
Mocht je de volgende keer weer in de buurt zijn, dit is onze favoriete camping in Persingen waar we elk jaar terugkomen:
http://deweijdeblick.nl/
De voorzieningen zijn basic maar alles is aanwezig, fantastische uitzichten en dito omgeving. De slechtweervoorziening is aan de voorzijde grotendeels open.
Betty Boop kent een anarchistencamping in die contreien :wink:
En wat mogen we ons daar bij voorstellen? In België kennen we zoiets niet (tenzij je een kraakpand met tuin bedoelt, dat kennen we wel).
Dank je Bert.
Ik hou van goede introducties.
Maar volgens mij is Blanche al voorzien.

En voor de liefhebbers:
www.hofvanwezel.nl

Vuurtje als je wil.
Meestal een binnenkeet open.
Vaak goedkope maaltijden en drinken.
Tegenwoordig douches en wc's.
Kampern voor max 5 euro pp.
En.... Absoluut anders.
Dank we hebben bij een vriend ook een wereldfietser in arnhem geslapen. Trouwens wat is fietsen nu lekker. Geen kip op de weg of camping heerlijk!
Ivm anarchistencamping:
Iponel schreef:En wat mogen we ons daar bij voorstellen? In België kennen we zoiets niet (tenzij je een kraakpand met tuin bedoelt, dat kennen we wel).

Nog weinig concrete info hierover gevonden (enkel iets ivm camping te Appelscha?), jammer want het lijkt me wel wat om eens langs te gaan. Iemand wat meer uitleg of een linkje?
Iponel schreef:Ivm anarchistencamping:
Iponel schreef:En wat mogen we ons daar bij voorstellen? In België kennen we zoiets niet (tenzij je een kraakpand met tuin bedoelt, dat kennen we wel).

Nog weinig concrete info hierover gevonden (enkel iets ivm camping te Appelscha?), jammer want het lijkt me wel wat om eens langs te gaan. Iemand wat meer uitleg of een linkje?
Zie de informatie en de link van Boop. Als je nieuwsgierig bent, gewoon langs gaan
Ziet er tof uit, vanavond eens op 't gemak lezen, bedankt
Bert heeft gelijk.
Gewoon langskomen en kijken.
En kamperen als je zin hebt.