Additionally, paste this code immediately after the opening tag: bufferaccu voor telefoonlader van de Wereldreiziger Herfst 1 - Forum Wereldfietser

bufferaccu voor telefoonlader van de Wereldreiziger Herfst 1

[/img]Afbeelding[/img]Een goedkope bufferaccu voor de telefoonlader van Paul Porcelijn.

Sommige apparaten vereisen een constante ingangsspanning van de naafdynamolader.
E- werk heeft hiervoor de dure B+M bufferaccu. Die van mij heeft echter de geest gegeven en nu heb ik een powerbank 2600 mAh van het Kruidvat voor E-7,50 per stuk.
Twee stuks (1backup) in een waterdicht Xenos zakje en je kunt gelijktijdig je GPS voeden en de accu laden. De powerbank heeft een grote 5V-out en een kleine 5V-in USB aansluiting.
Begrijp ik je goed: sluit je de 1e bufferaccu aan je naafdynamo, de tweede bufferaccu ingang aan de 1e bufferaccu en de uitgang aan je gps?
de kleine USB sluit je aan op de gelijkrichter, de grote USB voor je apparaat.

de tweede accu is op reserve.
Is die B&M bufferaccu niet gewoon simpel te vervangen ?
De B&M bufferaccu is natuurlijk ook te vervangen voor ongeveer E60.-. Het is jou geld, maar ik heb gekozen voor een vervanging van E15,-
Van welk merk is deze powerbank? Ik zoek er langer een die simultaan kan laden/opladen.
Merk, geen idee. Gekocht bij Kruidvat, dus het zal wel chinees zijn, maar werkt perfect.
Gekocht in juli voor E7,50. Hopelijk zijn ze er nog.