Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Enquete: Hoe belangrijk vind jij het hotelontbijt? - Forum Wereldfietser

Enquete: Hoe belangrijk vind jij het hotelontbijt?

Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een onderzoek naar het belang van het ontbijt op hotel. Mocht je wat tijd overhebben en/of verveel je je een beetje, dan kun je mij helpen door de volgende enquete in te vullen.

https://nl.surveymonkey.com/s/hotelontbijt

Hij is maar heel kort en makkelijk te beantwoorden.
Alvast bedankt!!
:wink:
Ik ben gek op hotelontbijtjes, want je kunt altijd onbeperkt bunkeren en een goede basis leggen. Maar in de enquete lipe ik vast bij de tweede vraag, wat ik bereid ben te betalen, omdat ik niet weet welk deel van de prijs van de overnachting het ontbijt betreft. En zonder indicatie van wat ik heb betaald weet ik eigenlijk ook niet wat ik bereid ben te betalen. Dus ik ben gestopt met invullen. Misschien moet je nog iemand naar de enquete laten kijken?

Succes met de studie.
1. Geef je op reis de voorkeur aan ontbijt in je hotel of ontbijt buiten de deur?
a. Hotel
b. Buiten de deur

2. Waarom sla je het ontbijt over op hotel?
a.
b.
c.
d. Ik neem geen ontbijt.

Door deze indeling zijn direct de antwoorden op vraag 1 vrij snel waardeloos indien iemand bij 2 d selecteert. Deze persoon ontbijt namelijk ook niet buiten de deur. Dus zul je handmatig moeten corrigeren binnen je analyse.
In welke hotelcategorie verblijf je meestal?
In kleine hotelletjes of B&B's zonder sterrenclassificatie. Soms pover, soms pure verwennerij. De afwisseling is de jus op de reis.