Additionally, paste this code immediately after the opening tag: kosten campingovernachting - Forum Wereldfietser

kosten campingovernachting

hoi iedereen,

komende vakantie ben ik van plan om samen met iemand anders route langs de frontlijn van de eerste wereldoorlog te fietsen. voor het kostenplaatje wil ik graag weten wat een camping in Frankrijk gemiddeld kost voor 2 personen en een tent.
weet iemand dit?
alvast bedankt.

Igno
Hoi Ingo,

Ik heb de route dit jaar gefietst en de kosten vallen erg mee, tussen de 6 a 9 euro voor tent en 1 persoon.
1 keer heb ik een veel meer betaald zo`n 19,00 euro dit omdat de afstand tussen campings behoorlijk is dus goed plannen zou ik zeker doen als ik je was.
En neem de tijd er is veel onderweg te zien van de grote oorlog.
Het is een mooie route trouwens.
Martin
frontlijn tweede wereldoorlog?
waarschijnlijk bedoelt u de route van de frontlijn tijdens 1914-1918, hetzij de eerste wereldoorlog.
Ik fietste die gedeeltelijk maar bivakeerde altijd. Mooie route en interessant.
bedankt voor het melden van het foutje, ik heb het veranderd.
ignovanhees schreef:route langs de frontlijn van de eerste wereldoorlog
wil ik graag weten wat een camping in Frankrijk gemiddeld kost voor 2 personen en een tent.
Wij zijn afgelopen begin juli nog daar geweest, met 2 personen en een tent. De camping kosten waren dit jaar in ons geval meestal 14 euro (incl. douche). Soms 8, soms 18. Reken tweede helft van juli en in augustus 2 euro meer.