Additionally, paste this code immediately after the opening tag: wie gaan er naar de bike motion beurs in oktober - Forum Wereldfietser

wie gaan er naar de bike motion beurs in oktober

Hallo

wie gaan er allemaal naar de bekende bike motion beurs in oktober?

Mario
Om niet te hoeven zoeken: Jaarbeurs, Utrecht, 17-19 oktober 2014 (site).

(Nee, geen interesse.)
Zeer waarschijnlijk wel - is heerlijk om de hoek.

Wil me wat meer oriënteren op schoenen, kleding en het zadel van SQ lab eens wat beter van dichtbij bekijken.
Ja, de maandag. :P
Ik
Marko schreef:Ja, de maandag. :P
Maandag is de vakdag. Alleen toegang voor mensen uit de branche en de pers :wink:

Overigens is op de Bikemotion niet zoveel op het gebied van vakantiefietsen en overige uitrusting voor een fietsvakantie. Vaude is er wél met hun nieuwtjes :wink:
Nog nooit geweest, dus overweeg het, wil wel eens zien wat er is.
Jep...zaterdag.
Ik weet het nog niet. Ben afgelopen jaar geweest met gewonnen kaartjes. Beviel me toen erg goed.
Ik op vrijdag.
Wordt voor mij wat definitiever om te gaan - waarschijnlijk met de ladies night.
Ik ga vrijdag, mijn vrouw gaat ook mee, gezellig 8)
Ik ga 3,5 dag om MTB-tandems op het testparcours te laten uitproberen. Dat doet de Tandemclub al vele jaren op de Fiets- en Wandelbeurs maar dan met sporttandems voor toertochten en fietsvakanties. Nu zijn de mountainbiketandems aan de beurt op Bikemotion.

We hebben in elk geval de beschikking over de Cannondale 29er tandem (ongeveerd) en de MSC Zion (full-suspension). Er komt ook een Cyfac racetandem te staan maar het parcours zal daar vermoedelijk niet geschikt voor zijn.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dus wil je een keer weten hoe het is om met twee personen op één mountainbike te rijden: kom vooral naar het testparcours!
Ik ga zondag eens kijken of ik wat lichter thuis kan komen :P
Met die onderste fiets zit je met je neus wel heel dicht op het achterwerk van de stuurman/vrouw
Ben vandaag op de bike motion beurs geweest.

Ik heb er 3 dingen geleerd.

1) Ernie Frieke van Bike boosting gaf college en een demo wiel spaken. Hij vertelde dat hij bijna altijd begint met het spaken aan de binnen kant van de naaf voor meer stijfheid.

2) Gesproken met een magura techneut die vertelde dat je bij de nieuwe magura's de remleiding moet in korten aan de kant van de hendel.

3) Gesproken met een monteur van Shimano en gevraagd waarom de XT naven een alu as hebben i.p.v. een stalen as. Hij vertelde dat dit was besloten om de naaf lichter te maken.

Wat ik raar vond was dat er een jonge vrouw naakt rond liep met een beschilderd boven lichaam waar op stond bike motion

Mario
Ik ben ook geweest en vond het eigenlijk tegenvallen.
Weinig echte inovatie.
Heel veel fatbikes heel veel elektro bikes.
Half naakte vrouw met heerlijke fijne melkfabrieken maar het doel ontging mij en vond het erg goedkoop.

Als je gaat voor trekking-bike--> skip deze beurs
En dan komt er niemand met een foto? :D Snap jullie punt inderdaad. Zoiets past niet bij een fietsbeurs. Een auto of tuning beurs is eerder iets waar je dan aan denkt.
Naast fatbikes en el. fietsen ook veel Pinion enriemen. Ook de retrofiets was ruim aanwezig. Volgens mij heeft de dame met de geweldige melkfabrieken haar doel bereikt: we hebben ze allemaal gezien.
ow en ik heb de Conti riem gezien en mijn eerste indruk: ik was niet onder de indruk.