Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hulp bij uitstippelen fietsroute in Cuba - Forum Wereldfietser

Hulp bij uitstippelen fietsroute in Cuba

hoi allemaal,
mijn man en ik gaan van dec'14 tot jan'15 voor een 4-5 weekjes in Cuba rondfietsen. Het is onze allereerste fietsvakantie en hadden graag wat hulp in het uitstippelen van de route. We hebben gehoord dat er reisorganisaties zijn die dergelijke zaken voor je kunnen uitstippelen zodat je zeker de mooie zaken vh land niet kan missen, niet (te veel) verloren rijdt en niet te veel tijd verliest in het zoeken naar de weg. Uiteraard zal dit dan wel tegen betaling zijn maar we denken dat dit voor ons, groentjes, een goede hulp is. Zo weten we ook dat we na 50à 100km fietsen wel ergens terecht komen waar een B&B zal zijn. We hebben echt niet veel luxe nodig maar mochten we geen slaapplaats vinden dan zie ik in openlucht slapen tussen de slangen, spinnen en schorpioenen niet zo zitten. Dus zijn er onder jullie die goede reisagenten kennen die up-to-date routes in Cuba kunnen voorstellen ?
groetjes
Danny & Ilse
Een paar weken geleden hebben jullie in deze draad al een heleboel nuttige routetips gekregen. Ik denk eerlijk dat je vrees over het vinden van een goede route en het zoeken van onderdak onterecht is. Met een klein beetje voorbereiding, zoals reisverslagen lezen, is dat geen enkel probleem. Zo veel wegen zijn er niet op Cuba en onderdak is er echt overal, op een paar locaties na waar het iets lastiger is.
Maar als je toch liever van de diensten van een touroperator gebruikmaakt: SNP heeft bijvoorbeeld een Cuba-reis waarbij de eerste overnachtingen geboekt zijn. Je krijgt verder een route en suggesties (!) voor onderdak.
Wij hebben onze Cuba reis geregeld met www.globalcyclist.nl

Dan heb je in elk geval de eerste en de laatste overnachting en transfer van en naar het vliegveld geregeld, hoef je dat niet meer uit te zoeken. Plus dat je hele mooie, routeboekjes krijgt, met daarin allerhande tips voor overnachting adressen. Ideaal, en het zal ter plaatse al snel genoeg blijken dat je ook daar vanzelf en heel gemakkelijk je weg kunt vinden.