Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Goede fietsenmaker in Hilversum - Forum Wereldfietser

Goede fietsenmaker in Hilversum

Ik heb tot nu toe mijn fiets zelf onderhouden, maar wil hem eens goed laten nakijken door een vakman, is na een paar jaar misschien wel een goed idee. Maar ik weet niet welke zaak in Hilversum goed is met vakantiefietsen. Ton Root is m'n vertrouwde adres voor de racefiets, maar wie weet zit er in H'sum ook een vakantie fiets tovenaar? Root doet geloof ik alleen racefietsen, maar de techniek is natuurlijk vrijwel eender. Dus anders vraag ik het wel gewoon dit weekend. Maar als iemand een goede tip heeft...
@captain.

Ik heb je een pb gestuurd.

Jan
Oeh! Een geheime tip waar de rest niets van mag weten...? Spannend!

Zonder gekheid: relevante info mbt LBS-en mag wat mij betreft best op een openbaar gedeelte van het forum.
Rooth in Hilversum doet ook trekkingfietsen. Ik ben met mijn Stevens Gran Tourismo (2008) bij hem langs gegaan om te informeren of hij ook hier het onderhoud van zou kunnen doen. Het antwoord was, ja.
Ik ben namelijk op zoek naar een andere zaak voor het onderhoud van mijn Stevens.

Zie ook http://roothwielersporthilversum.nl/.

Jan