Additionally, paste this code immediately after the opening tag: lowest budget tour 3.juni 2006 tot 7 augustus - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

lowest budget tour 3.juni 2006 tot 7 augustus

dat dacht ik al, valt nogal mee als je bedenkt hoe groot duitseland is.
Dan spreken we maar een andere keer af.
Ik zal zekere kijken of ik eens wat van die koeriers kan zien/spreken. Ookal ben ik nogal slecht in Duits.
He ik heb trouwens een Koga Miyata touring fiets op de kop getikt.!

zoo, lucker!
Wat heb je d`r voor betaald?
Ik heb net een oude randonneur gekocht, 50 Euros. Is nu mijn `wannabe racefiets`.
zoals het uitziet kom ik nou toch nog naar NL, ik laat nog van mij horen als ik het zeker weet. Sorry dat dat zo heen en weer gaat.
goede avond,
Benno

Hee!
Ik ben nou dus vanaf morgenavond tot dinsdagavond in NL.
Heb jij in ergens daar tijd?

even overleggen met mijn secetaresse,... mm zo te zien heb ik wel een plek. komt zaterdag, zondag, maandag of dinsdag het best uit?
wat mij betreft het liefste maan of dinsdag, maar ik kan schuiven.

waar in NL zit je?

(hij kostte trouwens 125 euro)

Hoi!
Ik heb een PM gestuurd.

Hee Tim!
Kan jij ergens precies opzoeken van waneer tot wanneer jij vakantie hebt?
cya,
Benno

tuurlijk, ga maandag weer nar school, dan zal ik het wel uitzoeken.
He, we moeten even gaan kijken hoe we bij elkaar komen en hoe we dat doen met tenten enzo. iedereen een eigen tent, smen een tent kopen. Hoe komen we samen en meer van dat soort dingen.

Hoe ging je toets trouwens?

van 10 juli tot 21 augustus, maar ik ga waarschijnlijk begin jullie nog fietsen met twe andere vrienden, dus dan kunnen wij bijvoorbeeld van halverwege (bv 17 0fzo) julie tot eind augstus gaan fietsen.

nou, ik kan allenmaar tot ong. 12 augustus. 's kijken hoe we dat nou regelen. Ben de eerste komende dagen niet thuis, ga naar spanie 8)
daarna ga ik naar de datas kijken.
tot dan!

dan kan ik misschien mijn tweede vakantie eind ausustus doen, zodat wij bv 12 juli tot 12 augustus kunnen gaan fietsen.

ik denk nog steeds dat het misshien wel slim is om twee tenten mee te nemen. Het lijkt me wel fijn om ook wat rust te hebben, en niet steeds op elkaars lip te zitten, vooral als een iemand blijkt te snurken, rollen of scheten te laten ofzo.

vraag me trouwens af of die sjdh nog mee wil doen?

laat eens wat horen over de datum's. Ik ben namelijk aan het plannen, en wil ook nog een andere korte vakantie houden.