Ja nu moet ik wel, heb ook maar gelijk de knoop doorgehakt: dat wordt fatbiken in Nederland!55er schreef:Nou, Yopie. De tracks heb je alvast!
Je bent geweldig Leo! en ik zal later zeker het forum opvrolijken met wat plaatjes.leoprodeo schreef:Ik heb de route wel en wil die hier delen met iedereen die er interesse in heeft.
http://1drv.ms/1mXZZWy
Via de link al de bestandjes selecteren en met gebruik van de rechtermuisknop downloaden.
Laat weten wat je de ervaringen zijn via ons mooie forum.
Gr Leo
Heb ook geen flauw idee wat ik me erbij moet voorstellen, voor jullie is het vast heel normaal maar ik vind 't in ieder geval wel spannend. Tis ook weer eens wat anders dan rotsen en elandenpoep.
Waarschijnlijk maak ik ook een treinsprong heen en weer naar de kust, ik krijg nl dat strandfietsen niet uit m'n hoofd. Dan ben je daar met een fatbike en dan laat je het letterlijk links liggen, dat is te dom.
Zijn er nog wat tips die jullie willen meegeven? Of leuke (en ook lekkere) toeristische attracties en dan bedoel ik niet de Efteling en Madaridom maar meer een juttersmuseum, de grootste schapenkudde, de dikste boom, 't lekkerste zoetste broodje, de geweldigste patatkraam, het leukste eettentje van de streek .. (ja een fatbiker op onbekend terrein heeft altijd honger).
Oja, weet er iemand toevallig hoeveel lumen/lux op de fiets is toegestaan? Dan weet ik nl welke lamp er mee kan, heb 1000 lumen, 200 lumen of 80 lux (wat precies het verschil in lumen en lux is moet ik nog googlen).
Maar die van 1000 is toch wel mijn favoriet want die kan nl zowel op stuur, helm en ook op hoofd (tis ook mijn plan om die mee te nemen).
Of moet ik nu een nieuw topic openen?