Hopelijk gaat het onder de slangen niet roesten als het geregend heeft!Travelmaster schreef:Zo, huisvlijt: {foto's met blauwe en rode slangen}
Leon
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Het zal in de praktijk vast wel meevallen, zolang die buitenslang maar niet op zijn beurt de laklaag van de tubusdrager aantast middels schuren, pekel, stof zandkorrels en tijd. Vindt het overigens wel een chique oplossing hoor, hoewel een transparante tuinslang esthetisch gezien iets tijdlozer lijkt, rood en blauw is wel erg 2011Pedalero schreef:Waarom zou het gaan roesten? Er zit toch niet doorgesleten lak/poeder coating onder de slang?
Overigens heb ik zelf dubbelzijdig plakband op de drager geplakt voor ik de biba er omheen heb gewikkeld.
Daar heb je veel geluk mee, je frame was tijdens de regenbui zelf al compleet doorgeroest en opgelost, die zure regen van tegenwoordig.Travelmaster schreef:Mijn hemel wat ben ik blij dat het frame níet van ijzer is....!Pedalero schreef:Met transparante slang kun je wel meteen zien of het toch niet stiekem roest!