Voor de zomermaanden is het misschien wel een goed idee, maar voor een winterfietser (voor mij is dat circa 5 tot 6 maanden van het jaar) zit drinkwater vnl onder de jas of 't moet eerst nog gesmolten worden. Vandaar 't idee om de brandstof aan het stuur te doen.Pedalero schreef:
Voor en bidon op het stuur kun je ook denken aan de top cap mount van King Cage, o.a. bij M-gineering te krijgen. Werkt prima, je hebt de bidon steeds goed bij de hand. Als je toch een fles aan het stuur hangt, zou ik daar eentje hangen waaruit je kunt drinken, dus geen brandstoffles.
Maar ik heb net zitten googlen op KingCage en andere stuurfleshouders en .. wat een lelijke grote dingen! ben gelijk genezen want zoiets wil ik zelf toch maar liever niet aan m'n stuur.
Ah merknamen, mooi! Zal ze eens googlen.Pedalero schreef: Ik vind het spul van Revelate vooral erg duur, met name gezien het feit dat het allemaal confectie is. Er zijn genoeg andere merken die minstens zo praktisch zijn (Alpkit (met de nifty surgeon zipper in de frametassen), Bikepack, Oveja Negra (hun front end loader scoort goede reviews en is meer dan twee keer zo licht als de Revelate Harness), Porcelain Rocket, etc.)
En Revelate is zeker duur maar heeft wel een erg goede naam, vooral voor winterfietsers want die hebben toch net een andere/betere uitrusting nodig. Ook wat Giel al aanhaalde: de eigenaar heeft veel ervaring met bikepacken in Alaska.
Maar ja, het blijft duur.
Pedalero, hoe is dat Vaude bovenbuistasje? Ben je daar tevreden over?