door
Yopie » wo 27 aug, 2014 08:11
55er schreef:
Was je dit plaatje vergeten
Het is mijn "expeditiefiets".
Enne die route heb ik wel voor je hoor.
Ik schreef ook niet voor niets 'om ze even uit hun tent te lokken' want nu kunnen we nog een keer die expeditiefiets van je bewonderen.
En fijn dat ik voor de route bij je kan aankloppen, zal ik ook zeker doen wanneer ik de knoop heb doorgehakt. Thanks!
Heb nog wel wat vraagjes: heb namelijk geen flauw idee wat ik me bij NL'se offroadtracks moet voorstellen (heb alleen maar ervaring op zweeds/fins/noorse singletracks) maar kun je daar wel een volle dag zonder asfalt/stoplichten etc zijn en hoe zit het met verontwaardige wandelaars, is dat ook een beetje te doen?
Want ehm .. (nu komt er een bekentenis waarvoor ik me eigenlijk schaam), heb afgelopen jaar met de racefiets naar NL gefietst maar zodra ik daar de grens over was kreeg ik als zweedse boswezel toch wel een shock: wat een drukte en agressief verkeer!
Het was zelfs zo erg dat ik op de trein ben gevlucht (ja, heel stom want ik ben eigenlijk een geboren Amsterdammer
(maar
wel met Friese ouders).
Maar daarom twijfel ik zo om met de fatbike te gaan, het zijn wel niet veel km's maar Roermond-Zoutkamp is toch wel een aardig deel NL.
Kan ik bv niet beter via de kust, is dat niet veel rustiger? En dan kan de fatbike ook een keertje over strand, heeft ie nl nog nooit gedaan.
Ja sorry, vast domme vragen en lachen mag hoor! Maar ik ben eigenlijk gewoon een buitenlandse toerist, die begrijpen niet zo veel.