Vandaag spullen binnen gekregen. Zit in plastic enveloppe en is gewoon in de brievenbus gedouwd. Pakketservice is niet meer wat het geweest is.
Heerlijke handschoenen-wanten en een fietsbroek voor weinig
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Lijkt me een prima idee. Als iemand als eerste post op een forum een commerciële url geven, dan is dat zelden zuiver op de graat.De tovenaar schreef:Misschien is het te overwegen waard om commerciële posts alleen toe te staan voor forum bezoekers die meer dan een x-tal posts achter hun naam hebben staan?
Dan voorkom je tenminste dat spammers of andere lieden alleen dit forum gebruiken/misbruiken voor commerciële redenen.
Als eerste post is dat nog wel te controleren, want die moet door de moderator goedgekeurd worden. Maar als iemand eerst een (niet relevante) opmerking maakt en 'binnen' is, dan is het daarna nauwelijks meer bij te houden.Revanho schreef:Lijkt me een prima idee. Als iemand als eerste post op een forum een commerciële url geven, dan is dat zelden zuiver op de graat.De tovenaar schreef:Misschien is het te overwegen waard om commerciële posts alleen toe te staan voor forum bezoekers die meer dan een x-tal posts achter hun naam hebben staan?
Dan voorkom je tenminste dat spammers of andere lieden alleen dit forum gebruiken/misbruiken voor commerciële redenen.
Renaat
Forums als deze drijven op onbaatzuchtig en onafhankelijk advies. In het commerciële forum is reclame mogelijk maar dat moet dan wel met "open vizier" gebeuren (zie huisregels). Als je er stiekem een financieel belang bij hebt is dat duidelijk geen open vizier, waarmee je de waarde van het forum uitholt. Logisch dus dat je erop aangevallen wordt.lekkeband schreef:Toch maar even een reactie dan. Zo'n link is compleet ongevaarlijk, wanneer je links op internet of mailings aanklikt zal je veel vaker zien dat deze via zanox, tradetracker, daisycon of iets dergelijks loopt. Degene die deze link plaatst krijgt zo een paar procent provisie.
Op facebook, vergelijkingssites en zelfs bij google werkt dit zo. Ik snap de ophef dus niet waarom dat op deze site niet zou kunnen.