Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tarp lichtgewicht en klein pakvolume - Forum Wereldfietser

Tarp lichtgewicht en klein pakvolume

Hallo allemaal,
Tijdens onze fietsvakantie dit jaar hebben we bij anderen gezien dat een tarp zeer handig is. Nu zijn we op zoek naar een tarp, waarbij we de ingang van 2 trekkerstentjes onder de tarp kunnen zetten en waarbij we daarnaast nog met 3 personen onder kunnen zitten. De tarp moet lichtgewicht zijn en een klein pakvolume hebben. Iemand advies c.q. ervaringen?
Qua ervaring wel. Ik heb een tarp van de Vrijbuiter. Dat werkt heel erg handig. Deze vakantie bleek mijn tent ernstig lek. (fout gemaakt met het vervangen van de stokken). Ik heb er dus mijn tarp overheen gespannen tijdens de dagen dat het regende. (had maar 3 regendagen in 5 weken maar dat was wel enorme regen)

Als je ervoor zorgt dat je een goed touw mee hebt en extra scheerlijnen/ haringen kun je er heerlijk onder zitten en vooral met vele zon en regen is het geweldig.

Die van mij is wel groot qua pakformaat en niet meer te koop dus kan ik je helaas geen tips geven qua product.
neem eens een kijkkie bij
http://www.tarpshop.nl/nl/category/tarp/