Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 1e solo fietsvakantie: advies gevraagd tent/matje/slaapzak - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

1e solo fietsvakantie: advies gevraagd tent/matje/slaapzak

@aardvark - de ferrino is wel hoger als 65cm, staan wel wat verschillende maten op internet. Volgens mij is hij in het echt 75cm en dat is niet op het hoogste punt. Maar inderdaad het is niet de enigste tent op de markt.
@thomas1
Daar zal ik dan niet op afdingen, jij hebt zo'n tent tenslotte in je bezit gehad. Ik ging af op wat er op decathlon.nl vandaag werd afgebeeld als Ferrino. Dat is ook een beetje het probleem met veel (goedkope) tentjes: elk modeljaar is weer iets verschillend en niet altijd zijn ze verbeterd.

Ik weet wel dat ik, nadat ik eens twee erg natte einde-zomerweken in Noorwegen doorbracht met/ in mijn Terra Nova Laser Competion 1 (met 95 cm ruim hoger dan de Ferrino, en wel rechtop in te zitten), nooit meer zo'n kleine tent meeneem voor een najaarstochtje tenzij de weersverwachtingen wel heel goed zijn. Liever neem ik in dat jaargetijde mijn iets grotere MacPac Microlight mee, of mijn Vaude Ferret 1 UL 2 (geen van allen tenten die ik in de categorie budget zou willen plaatsen).