Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Jonge meid of vent gezocht om in Nederland te fietsen - Forum Wereldfietser

Jonge meid of vent gezocht om in Nederland te fietsen

Hee hoi!

Heeeel graag zou ik met iemand fietstochten willen doen in Nederland. En dan het liefst in het Noorden aangezien ik in Groningen woon en geen studenten OV heb.... Ben of ken jij een leuke meid of jongen van rond de 24 (ikzelf ben dat namelijk, 24 - oh en een leuke meid ;-) ) die het gaaf lijkt om eens of vaker te fietsen in Nederland, reageer!

Ik ben absoluut een beginner met een knettertoffe Santos waar ik door omstandigheden een jaar niet op heb kunnen fietsen. Maar heb 'm sinds een paar dagen weer in mijn armen mogen sluiten dus gaan we weer flink aan het fietsen!

Graag zou ik dagtochten willen fietsen van zo'n 60-70 km. maar minder is ook prima. En als het klikt kunnen we wellicht eens een weekendje fietsen of een weekje of meer. Mijn grote droom is immers samen op fietsvakantie te gaan :-)

Schroom niet en laat wat van je horen, ook als je meer informatie over mij wilt :-)

Groetjes!
Ik ben 35 en woon totaal niet in de buurt en ik fiets me het rambam met m'n wielermaatjes, maar heb toch een vraag aan je: ben je zelf een jongen of een meisje van 24? Die informatie kan helpen bij je oproepje.

Succes met het vinden van een fietsmaatje! Ik had er toen ik studeerde ook geen, en in retrospect is dat gewoon jammer geweest:).
Travelmaster schreef:Ik ben 35 en woon totaal niet in de buurt en ik fiets me het rambam met m'n wielermaatjes, maar heb toch een vraag aan je: ben je zelf een jongen of een meisje van 24? Die informatie kan helpen bij je oproepje.

Succes met het vinden van een fietsmaatje! Ik had er toen ik studeerde ook geen, en in retrospect is dat gewoon jammer geweest:).
Oh ja! Helemaal vergeten erbij te zetten! Ik ben zelf een meisje van 24 :-D
Thanks voor je antwoord en fijn dat je nu wel wielermaatjes hebt gevonden :-)
Noem het maar fijn... ze rijden me zoek:).

Maar ondertussen alweer een tijd een lieve vriendin die het zowaar óók leuk vindt om met mij te gaan fietsen:)!
Je zoektocht kan ook geholpen worden door nog wat meer details te geven over je verwachtingen. Rijd je graag door of eerder relaxt, welke dagafstanden vind je leuk, zoek je enkel mensen voor dagtochten of ook voor weekendjes, ...

Renaat
Je kan ook even kijken of bij onderstaande facbook groep mensen zijn die willen meefietsen.
https://www.facebook.com/#!/groups/WF1835/
Super! Dank jullie wel voor de info! Ben inmiddels lid van de 18-35 groep op Facebook :)