Over een paar weken fiets ik vanuit Lillehammer langs Oslo om me bij Moss aan te sluiten bij de Noordzeeroute. Die volg ik tot het einde in Varberg en dan probeer ik mijn weg verder te vinden naar Berlijn via Trelleborg.
Ik had een lokaal touristenbureau in Zweden een email gestuurd en kreeg dit als antwoord:
Heeft iemand ervaring met dit deel van de NSCR anno 2014? Het kan toch niet zijn dat hiervan opeens een deel van de bewegwijzering mist?
De drukke wegen ben ik van Noorwegen wel gewend dus als het daarover moet, wat zou het alternatief dan zijn zodat ik niet over kleine weggetjes dwaal?
(GPS is overigens geen oplossing want die heb ik niet.)
Bedankt!
Ik had een lokaal touristenbureau in Zweden een email gestuurd en kreeg dit als antwoord:
Ik zal ze een email terugsturen maar het lijkt mij dus dat alle bordjes op de route nu ontbreken. En dan kan ik nog wel dit boekje hebben (dat overigens van zuid naar noord gaat) maar daar heb ik dan ook niet zo bar veel aan.Thank you for your email.
Unfortunately "Cykelspåret" is an old map and has not been updated.
The cycle map for southern Bohuslän ends at Uddevalla, and then there are no cycle route up to the border. The signs along the road have been taken down because the roads are so narrow and have heavy traffic.
Therefor it isn´t recommended to cycle in the northern part of Bohuslän.

Heeft iemand ervaring met dit deel van de NSCR anno 2014? Het kan toch niet zijn dat hiervan opeens een deel van de bewegwijzering mist?
De drukke wegen ben ik van Noorwegen wel gewend dus als het daarover moet, wat zou het alternatief dan zijn zodat ik niet over kleine weggetjes dwaal?
(GPS is overigens geen oplossing want die heb ik niet.)
Bedankt!