Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ingereden Rohloff naaf - Forum Wereldfietser

Ingereden Rohloff naaf

Hallo allemaal,

Wij zijn aan het rondkijken voor een nieuwe fiets, en de Rohloff naaf behoort tot de opties. Nu hebben we al een testrit gemaakt op een fiets met een nieuwe naaf. Dat fietste goed maar het was in de spits, op een klinkerweg met veel rammelende studenten/stadsfiesten en de ringweg in de buurt. Kortom van het lawaai van de naaf hebben we geen goed beeld gekregen. Is er iemand in de buurt van Groningen met een ingereden Rohloff naaf waar we naar mogen luisteren?

Alvast dank
Tini

Hoi Tini,

Niet in de buurt van Groningen......wel 2 fietsen op de Fietsenwandelbeurs (http://www.fietsenwandelbeurs.nl). Bij de fototentoonstelling in de Ruby-lounge en op de stand van een bekend nederlands fietsmerk staan de fietsen van mij en Lisette mét een ingereden Rohloff naaf.
Wat dat geluid betreft....ik hoor het niet (meer). Kom gerust langs om te luisteren....
Tini Smale schreef:Hallo allemaal,

Is er iemand in de buurt van Groningen met een ingereden Rohloff naaf waar we naar mogen luisteren?

Alvast dank
Tini
Kiel Windeweer?
Ik wou het zelf niet zeggen.
Maar dit was natuurlijk een inkopper!! :wink:

beste allemaal,

ik heb nu 45 km met mijn nieuwe avaghon met rohloff naaf gefietst en hoor nauwelijks geluid. in ieder geval minder dan mijn oude derailleurs. Perfect.

Rob

We hebben een keus gemaakt en hoeven naar verwachting de komende 10 jaar niet meer na te denken over een nieuwe fiets. In die tussentijd komen we vast wel een keer een ingereden Rohloff naaf tegen, ergens op de wereld. Wie weet misschien dan wel....

Groet
Tini

Hoi Tini,

enne.... wat is het geworden (dat het rohloff is geworden, is wel zeker) maar welke fiets?

Rob