Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Info route Brevik-Oslo-Gothenborg gezocht - Forum Wereldfietser

Info route Brevik-Oslo-Gothenborg gezocht

Naar aanleiding van een eerder bericht van een van de forumleden overweeg ik om de ferry van Gent naar Brevik te nemen.

Zijn er mensen die ervaringen met of info over het traject Bevik-Oslo en/of Oslo-Goteborg hebben? Het betreft een fiets/kampeerreis zonder kookgerei. En zonder GPS of routeplanner.

Mijn streven is om ná de bootreis naar Brevik liefst zo min mogelijk gebruik te maken van nog meer ferry's.
Naast de route is andere informatie natuurlijk ook welkom!

mvgr. Mike
[quote="mikefiets"]Naar aanleiding van een eerder bericht van een van de forumleden overweeg ik om de ferry van Gent naar Brevik te nemen.

Zijn er mensen die ervaringen met of info over het traject Bevik-Oslo en/of Oslo-Goteborg hebben? Het betreft een fiets/kampeerreis zonder kookgerei.

Het streven is om ná de bootreis naar Brevik liefst zo min mogelijk gebruik te maken van nog meer ferry's.
Naast de route is andere informatie natuurlijk ook welkom!

mvgr. Mike[/quote]
We fietsten vorig jaar Stockholm - Oslo - Göteborg van waar we de boot naar Gent namen. Meestal camping of wild camperen. Eveneens zonder kookgerij. Zie misschien op:
[url]users.telenet.be/fietsreizen/[/url]
GPS tracks kan ik je opsturen. Ook welkom met je vragen.