Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: 2 x Snel Savanne LX - Forum Wereldfietser

Te koop: 2 x Snel Savanne LX

Hallo allemaal,

Na veel wikken en wegen hebben we besloten onze Snel Savanne LX fietsen te verkopen. We hebben nu 2 jonge kinderen en voorzien niet dat we binnen 5 jaar op fietsvakantie gaan.

Het betreft:
1 x Snel Savanne LX Framemaat 53 cm Auberginekleurig incl. Ortlieb Front- en Backroller fietstassen en Agu Stuurtas.

Afbeelding

1 x Snel Savanne LX Framemaat 61 cm Mat zwart. Incl. Ortlieb Backroller fietstassen + Ortlieb stuurtas + Ortlieb zadeltas

Afbeelding

De fietsen zijn 9 jaar oud en in goede staat. Beide fietsen zijn voorzien van Shimano PD-M324 toerpedalen. De originele pedalen alsmede 2 nieuwe binnen en buitenbanden (1 per fiets) worden ook meegeleverd.

Wij vragen € 775,- per fiets

De fietsen zijn te bekijken en testen in Amersfoort. Mocht je nog vragen hebben, laat het me dan gerust weten.

Groet,
Marco
moderator schreef:marco meldt dat beide fietsen inmiddels verkocht zijn.
Onderwerp gesloten
Misschien is het ook goed om een foto van de fietsen te plaatsen.

Wat voor wielen zijn het normale of met 40/48 gaats naven?

Savanne is dat 26 of 28 inch?

Mario
De Savanne is 26", 36 spaaks. Om precies te zijn zitten op de herenfiets Exal 21 ML velgen en op de damesfiets Mavic ex721 velgen.

Foto's volgen.

Groet,
Marco
Beste Marco_W,

Ik wil graag komen kijken voor (waarschijnlijk) het damesmodel. Ik krijg het niet voor elkaar om je een prive-bericht te sturen (omdat dit de eerste keer is dat ik hier post wellicht?). Je kunt mij een bericht sturen of mij een email sturen op <op verzoek verwijderd>

Met vriendelijke groet,
Tom S