Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen zondag 13 juli - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen zondag 13 juli

Zondag is het alweer de tweede zondag van juli, dus
.. tijd voor Rondje Groningen ..
Wij staan zondag om 10:00 uur klaar bij 'Het Peerd van Ome Loeks'

Wie fietst er mee? En wie weet er nog een leuke route?
Hoi,
Ik ben er zondag ook bij, gezellig!
Groet, Petra.
PS: René en Geke: het Australiëboek komt ook mee.
PS2: zijn we niet al te laat terug, dan kan ik nog mooi het laatste stukje van de touretappe kijken.
PS3: ik hoop dat de weersvoorspelling voor zondag niet uitkomt: Weeronline voorspelt 3,5 mm regen (met name 's middags). Ik hoef/wil mijn regenkleding voor de vakantie niet echt meer uit (te) proberen...
@Petra PS: Leuk dat je meefietst en het Australiëboek meeneemt

@PS2: Moeten we gewoon harder fietsen en minder lang koffiestoppen :(
@PS3: zie @PS2

groetjes en tot zondag.
Dag allen,

Ik ben serieus van plan om er ook weer bij te zijn.
Tot zondag

Jan
Jan weer eens erbij?
Dan kom ik natuurlijk ook!,
Jos
Ik moet/wil zondag rond 15-15.30uur in Lhee zijn op het Kunafestaival. Als we een route fietsen die die kant opgaat kan ik een stuk meefietsen. Vind ik wel heel leuk.
Cilia
Ik weet niet waar Lhee ligt, maar het lijkt me heel leuk om die kant op te fietsen,
Jos
Nou dat is duidelijk. Het wordt dus richting Lhee.
@jos: we fietsen naar het zuiden. Lhee ligt vlakbij Dwingeloo.
Ik doe mee. Tot dan.
Programma is omgegooid. Ga vandaag naar Lhee. Met mij kun je morgen weer alle kanten op. letterlijk! Cilia
Ik ga ook, 10 uur bij Het Peerd!

groetjes, Rikie
Voor het Kuna festival, welke overigens in Lheebroek afspeelt, ipv Lhee, kan men zich het beste oriënteren op Taribush – Kamp de Marke op Lheebroek.

https://www.google.nl/maps/place/Taribu ... b87d661c37

Frits
Ook ik fiets mee.
Tot straks, Annelies
We hebben met z'n 12-en een mooi rondje door het noorden van Drenthe gefietst achter Rene en Geke aan. Anders dan anders was dat we via de Westerbroeksemadepolder (vogelparadijs) en het fietspondje bij het Zuidlaardermeer richting Drenthe gingen. Veel fietsvakantieverhalen gehoord. De ene was net terug, de andere gaat bijna. Ondanks de weersvoorspellingen de hele tocht prima fietsweer.
Groet,
Frenk en Margo
Is 10 augustus het eerstvolgende Rondje Groningen?
10 uur "Peerd van ome Loeks"?
Ben het helemaal met Frenk eens: lekker rondje en leuk deze en gene weer te zien en te horen.
Wat betreft 10 augustus Ventie: dat is inderdaad de 2e zondag van augustus en dus rondje Groningen, maar we hebben na afloop gister bij het Peerd bedacht om er een kampeerweekend van te maken (dat doen we tot nu toe ook altijd een keer in de zomer).
Hiervoor wordt vandaag nog een nieuw item geopend onder "overige activiteiten"
Cilia