Additionally, paste this code immediately after the opening tag: te koop: slaapzakken - Forum Wereldfietser

te koop: slaapzakken

mooie slaapzakken een Wildebeast mummy slaapzak en een Bush-Baby deken slaapzak.
Beide slaapzakken zijn in prima staat.
Wildebeast mummy slaapzak €17,50
Bush-Baby dekenslaapzak €10,00

De Wildebeast mummy slaapzak is zonder capuchon 1.80
Wildebeast slaapzak is geschikt voor het gebruik in de voor en na zomermaanden. Door te kiezen voor het mummy model, wordt een hogere isolatiewaarde bereikt.

De dekenslaapzak is 2 m lang.
Er mankeert niets aan de slaapzakken.
eventueel kan ik ze opsturen, de verzendkosten zijn dan voor de koper.
Dank voor het plaatsen van de link naar Marktplaats.
Ik ben daar helaas zelf niet handig in.
06.29566623
Het is totaal off-topic, maar m.i. getuigt het niet van enige verkoopbereidheid om zo een advertentie te plaatsen.

Geen info over lengte, staat, waar af te halen, foto... en of ik zelf even naar Marktplaats wil gaan om te kijken waar ik dat nummer in moet toetsen. Een linkje zou gepaster zijn én gewoon handig.

Enfin, zomaar een ergernisje op de maandagmiddag. Want er staat wél een telefoonnummer bij. Dat dan weer wel.
@Travelmaster: slaapzak kopen? :wink:
http://link.marktplaats.nl/m822053368
Daar staat al even weinig informatie op. Het is nog niet zo erg als 'te koop: fiets', maar heel veel beter is het niet.
Is het luiheid of onwetendheid? (Of mis ik nog een mogelijkheid?)

Renaat
Nee dank je Berger :wink: . En TS zal ons dankbaar zijn voor zoveel views...!
En ere wie ere toekomt: frea heeft mij net een berichtje gestuurd waar eea in werd uitgelegd, en de advertentie is keurig aangepast. Chagrijnige ikke ook altijd;)... heb me daarvoor toch maar even verontschuldigd :oops: :oops: .

Succes met de verkoop zeg ik!