Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Damesfiets (1m80) te huur gevraagd voor 3 weken - Forum Wereldfietser

Damesfiets (1m80) te huur gevraagd voor 3 weken

Beste Wereldfietsers,

ik wil graag met mijn vriendin dit verlof 3 weken rondfietsen...
Zelf heb ik reeds een idworx maar mijn vriendin moet de microbe nog een beetje te pakken krijgen en daarom hopen we een fiets te kunnen huren van iemand.
Zij is 1m80 groot.
Prof. sites vragen over de 200 euro en dat vind ik een beetje veel om een fiets 3 weken te huren!
We zijn uiteraard bereid ook een borg te betalen en we behandelen hem als onze eigen fiets zodat hij in dezelfde of betere staat terugkeert.
Onze route ligt nog niet helemaal vast maar het gaat niet in de bergen zijn of op heel slechte paden. (wrschl. Frankrijk of Spanje of Denemarken...)
Wie zou ons willen helpen?
Het is vanaf 28juli tot 17 augustus!

mvg,
Jeroen en Elsa
Heb je je lokale fietsenmaker al benaderd? Wij hadden vorig jaar een soortgelijk probleem en vonden niet ver van (mijn ouders) huis een Koga Lightrunner mixed 50 voor $45 per week.

Frank
Misschien is het ook handig om te schrijven waar je woont. (Ik herken in het gebruik van 'verlof' en 'microbe' een zuidelijke taalgenoot, klopt dat?

Een 'herenframe' fietst meer stabiel, maar verdient een kleine wijziging van het op en afstappen. Is dat een overweging?

Succes met het overdragen van het fietsvirus!
haha, je zou een Belg moeten ontwaren... -
Dat zijn die mannen die gisteren Team USA in de pan hakten :twisted: . Mijn vriendin is wel een Nederlandse. Uit Brabant dan.
Ikzelf woon in Antwerpen en ben afkomstig uit Lommel.
Het is zeker een overweging met een herenfiets te gaan hoor!
Topwedstrijd; ik keek m in De Brakke Grond, Vlaams cultureel centrum alhier. Het dak ging eraf! Proficiat en graag tot in de halve finale. (Dan zal ik waarschijnlijk op fietsvakantie zijn en in Belgie rijden.
huuub schreef:Ikzelf woon in Antwerpen en ben afkomstig uit Lommel.
Het is zeker een overweging met een herenfiets te gaan hoor!
Het wordt hier steeds gezelliger met al die Antwerpenaren. (Al denken sommigen daar misschien anders over :wink: :lol: .)

Geen ervaring en ik had zelf geen weet van huurmogelijkheden in Antwerpen, maar google (een erg handig instrument :wink: ) levert o.a. dit op: http://huurreisfiets.be/tarieven/huurtarieven.html
Nog steeds veel geld, maar toch geen 200 euro meer. (Voor 2 weken 119 euro, voor 30 dagen 165 euro. Daar tussen zou toch een prijs onderhandelbaar moeten zijn.)

Niet in Antwerpen, maar betaalbaar: http://www.mobiel.be/nl/trekkingfiets-556.htm ; http://www.hetverzet.be/home.php?page=8&detail=54

M.a.w. snuffel wat rond op internet en er is echt wel wat te vinden.

Renaat
Nou daar is er idd een betaalbare bij!!! Bedankt man. En ik zal eens wat meer googlen!
Wat betreft die Antwerpenaren... Ik ben dus afkomstig uit Limburg he en daar hebben ze minder last van het dikke-nekken-syndroom.
huuub schreef:Nou daar is er idd een betaalbare bij!!! Bedankt man. En ik zal eens wat meer googlen!
Wat betreft die Antwerpenaren... Ik ben dus afkomstig uit Limburg he en daar hebben ze minder last van het dikke-nekken-syndroom.
Antwerpenaren zijn niet onbescheiden, ze zijn gewoon beter :twisted: :wink: