Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Revelate Tangle ipv Ortlieb stuurtas - Forum Wereldfietser

Revelate Tangle ipv Ortlieb stuurtas

Hoewel ik m'n Ortlieb stuurtas erg praktisch vind, vind ik een stuurtas persoonlijk niet zo mooi.
Ik denk er aan hem te vervangen door een Revelate Tangle frametas.

Nu staat er op de site waar ik hem mogelijk wil bestellen: ' Past op erg veel fietsen, in de maat M het mooist op MTB's van 17” tot 20” en op race- of vakantiefietsen van 54cm tot 59cm". Dit gaat over de maat 'M'

Nu heb ik een Santos Travelmaster 2.6, 21 inch. Dat zou dus net moeten gaan, maar wilde even kijken of hier mensen de Tangle op een soortgelijke fiets gebruiken, en of dit bevalt.

Op de Revelate website (https://www.revelatedesigns.com/index.c ... -Frame-Bag) staat bij het formaat M: ' Top length 19.5", en bij de maat Large: 'Top length 21". Zou die Large niet beter passen of is wat speling juist goed/noodzakelijk?

Verder ben ik benieuwd of het standaard model routeboekje er (net) in past.
thanks!
Ik heb een Revelate Tangle Frame Bag maat L. Die zit op mijn Surly LHT (60 cm bovenbuis). Met de tas goed tegen de balhoofdbuis aangeschoven, hou ik tussen tas en zitbuis iets van een cm over. Als je met standaard formaat boekje het formaat van die boekjes van Bikeline bedoelt: ja, dat past erin.
Bedankt voor je reactie Pedalero, die boekjes, en die van de Europafietsers bedoel ik inderdaad.
Nu heb jij een L en hoop ik dat er nog iemand met een maat M kan aangeven of deze boekjes passen.
Nog iemand met een 21" frame en een Tangle M toevallig? :)
Even op de site van Revelate kijken. Tangle Frame Bag maatje M is 4,5" hoog = 11,43 cm. Bikeline boekje = 12x23cm. Gaat dus niet passen. Je kunt hem natuurlijk ook vooraan rechtop uit het documentenvak laten steken. Je heb daar bij het fietsen geen last van en moet hem er toch vaak uit hebben.
Ik heb de Tangle frame bag in maat M op mij Canyon Roadlite AL 7.0 (M), zo'n boekje past er prima in.
Bedankt Pedalero, maar ik hoopte dat het boekje er een beetje schuin toch in zou passen. JevL thx voor de bevestiging.

edit: ook bericht gehad van Revelate Designs: ze raden n.a.v. de lengte vd bovenbuis en een foto toch de L aan.
Als je even langs Amsterdam komt, kun je hem hem passen.

Sjirk
Bedankt voor je aanbod SjirkM maar heb op aanraden van Revelate zelf een L besteld. Had een foto en maten doorgegeven.