Additionally, paste this code immediately after the opening tag: ATB trektocht door Nederland van 11 t/m 19 juli - Forum Wereldfietser

ATB trektocht door Nederland van 11 t/m 19 juli

Kan dat ?

Een ATB trektocht door Nederland, ruim 1150 kilometer waarvan meer dan 96% onverhard.
Overnachten doen we op campings in een tentje, koken of uit eten daar ben je ook vrij in.
Gemiddeld rijden we 90 kilometer van de route per dag!!

We beginnen bij het station van Hollandsche Rading. Bij de spoorwegovergang een heerlijk 'eerlijk' bakkie koffie om daarna de GPS route te gaan volgen.

We gaan heel wat provincie`s zien van hun mooiste kant, onverhard!

Globaal langs: Amersfoort, Arnhem Apeldoorn, Zwolle, Hoogeveen, Hengelo, Roermond, Maastricht, Eindhoven, en eindpunt Bergen op zoom.
Eindpunt om de trein te pakken, opgehaald te worden of verder te fietsen over de fietspaden naar huis.

Zin om mee te gaan, of aan te sluiten?
(Deelname maximaal 5 personen)

groetjes Peter


tipjes:
*Bij deze tocht is het verplicht om een helm te dragen!!
*Een extra spanbandje om te voorkomen dat je tassen zijwaarts wegklappen
fietst een stuk prettiger!
*Zorg voor eigen navigatie materiaal ( Gps ).
*Route is maar gedeeltelijk voorgereden, dus inlevingsvermogen word verwacht!
*Check je lichaam na elke rit altijd op teken!!
*Positieve instelling en een goed onderhouden fiets.
*Waszakje, om gezamenlijk (niet elke dag!) in een machine te kunnen wassen.
Hoi Peter,
Mooi man, wat een uitdaging heb er wel oren naar om mee te gaan.
Wacht nog even dat ik definitief antwoord kan geven.

Gr. Ton de raskampeerder
Supervet idee zeg! Helaas kan ik niet ivm werk. Maar ik kijk nu al uit naar de verhalen! Houd ons op de hoogte.
Hoi Peter,

Dit lijkt me super! Maar ook ik ben dan net een maand terug van een maand fietsen, dus kan nu nog niet toezeggen of het gaat lukken. Maar misschien wel bv van 12e tm 20e, de 1e week.

Ik zet m dus in mijn agenda en kijk dan half juni of het workwise gaat lukken en/of er dan nog plek is! To be continued dus!

Groet Lancelotte
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Eerste bericht is gewijzigd

Na weer een heerlijke ATB trektocht afgelopen weekend in de achterhoek hebben sommige weer de smaak te pakken.


Van vrijdag 11 juli t/m zaterdag 19 juli doen we het weer.

Globale route: Baarn, Amersfoort, Ede, Kootwijk, Arnhem, Nijmegen, Roermond, Maastricht, Eindhoven.


Zin om mee te gaan, weekend of meerdere dagen.

Meld je aan

groetjes Peter

route word momenteel aangepast, geduld.
De route van vrijdag is bekend


We starten vrijdag op het station van Baarn, rond de klok van 11 voor een 64 km off-roadrit naar Overberg. Overnachten is bij camping, http://www.dehogelinde.nl/
Boodschappen halen kan dan in Veenendaal.

De camping eigenaar wil wel van te voren weten met hoeveel we komen! Het is immers ook de vakantie tijd. Aanmelden uiterlijk 6juli


Zondag van Ugchelen naar station Arnhem,( 75 km) daar kunnen de rijders die afhaken op de trein, de andere die door gaan haken eerder af naar de camping.(70 km)


word nog vervolgd

Peter
route, Zaterdag

De route van zaterdag is ook gereed. Word een mooi afwisselende route een aanpakker van 91 km, maar de gehele dag de tijd!

Gisteren langs de camping http://www.dewapenberg.nl/?file=kop1.php geweest en gereserveerd.

Boodschappen kunnen in Ugchelen worden gedaan. Dekamarkt 2,5 km verderop.


grtjes Peter
Hoi Peter,

Ziet er goed uit, al je voorwerk! Ik kan haast niet wachten!
Ik ga graag mee van vrijdag tot en met zondag! Is dat bij deze al een aanmeldong dan? Of moet ik me nog ergens anders aanmelden!

Groet Charlot
Hoi Peter,

Leuk plan. Jammer dat in die periode zelf op vakantie ben. Had anders graag een stuk/helemaal mee gefietst. Heb je alle WF offroad tochten aan elkaar gekoppeld?

groet,
Patrick
Vele off-road routes aan elkaar gekoppeld Patrick.
Blijft altijd nog een heel karwei zeker bij de grote steden, nu is Arnhem na de brug een hobbel!
Stadparkjes zo te zien maar dan weer doorrrr naar beneden.

Charlot ik zet je op de lijst, leuk dat je mee gaat.

groetjes Peter
Wij vertrekken op zondag voor een tocht in Duitsland, maar ik zal vreselijk proberen om die vrijdag de 11de te snipperen om toch ff een daggie mee te crossen. Ik heb je per meel wat tracks gestuurd vwb Arnhem, en de rest van nederland.
Johan dank voor de tracks, zo word heel Nederland in atb tracks gebracht.
Sta open voor Duitsland ook! 8)

Hoor wel of je vrijdag mee kan, leuk.

grtjes Peter
Yep...count me in voor de vrijdag. Die 64km heen komt mooi uit. Eenmaal in Veenendaal ga ik off-road weer terug naar de auto. Zo'n 130km totaal is dan net ff lekker. 8)
[size=200]Deze tocht is geannuleerd![/size]
???????????????
Deze tocht is idd gecanceld, kreeg een PB van Peter.

Omdat ik dat erg jammer vond heb ik nu zelf op basis van tracks die ik ooit toegestuurd heb gekregen een wat mildere tocht gemaakt om toch het weekend off-road te gaan fietsen. Tocht is dus niet voorgefietst en voor mij gaat het de 1e keer zijn. Mijn tempo ligt niet erg hoog.

Als je het leuk vind om aan te sluiten, stuur me dan een PB.

Plan:
Vrijdag de 11e: Ermelo - Natuurcamping Quadenoord (Renkum): ongeveer 70km
Zaterdag de 12e: Quadenoord - Maarn: 55 km (relatief kort omdat ik zelf een feestje heb in Maarn die middag/avond)
Zondag 13e: Maarn- Utrecht: 72 km, met vele afsnijmogelijkheden.
Zelf weet ik -vanwege feestje op zaterdag) niet 100% zeker of ik zondag off road ga fietsen, -of de korte route naar huis neem-, maar de route is er wel voor de liefhebber.

Een of twee dagen aansluiten kan natuurlijk ook.

Groet Charlot
Ja jammer. Kreeg ook pb. Ga vrijdag wel de geplande tocht van Baarn naar Veenendaal doen om dit stuk te verkennen voor de off-road ronde van Nederland.
jammer, werd enthousiast! Helaas gaat het niet door.