Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Persprijs Rutger van de Hoofdakker. - Forum Wereldfietser

Persprijs Rutger van de Hoofdakker.

Rutger van den Hoofdakker, lid van de Wereldfietser van het allereerste uur en nog steeds regelmatig aanwezig bij acitiviteiten van onze vereniging, heeft de speciale juryprijs gewonnen van het Belgische Verkeersbureau voor Wallonie ne Brussel voor zijn boek fietsen langs brouwerijen.

Rutger, gefeliciteerd.

Ha die Rutger!

Gefeliciteerd, is al die bier toch nog ergens goed voor geweest.
Wie was trouwens de BOB???

Groeten, John.

Hi Rutger,
Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!
Daar moet op gedronken worden!!!!!!!!!!!!!!!! BIERTJE!!!!!!!!!!!!!
Groet,
Rena :wink:

Dank voor de felicitaties,

Het is fijn dat mijn boekdebuut zo in de smaak valt. Ik wil komend jaar wel een weekendje bierfietsen organiseren (bijvoorbeeld Eindhoven - Maastricht via Hasselt), maar dat zal in ieder geval na 20 mei plaatsvinden, want ik ga eerst nog naar Nieuw-Zeeland en Australie. (3 maanden). Ook daar zal ik een boek over schrijven.

Groeten en nog 365 prettige dagen toegewenst,

Rutger

Rutger schreef:Ik wil komend jaar wel een weekendje bierfietsen organiseren (bijvoorbeeld Eindhoven - Maastricht via Hasselt), maar dat zal in ieder geval na 20 mei plaatsvinden,
Hoi Rutger,
Leuk idee :D
Met wat goede planning kan dat weekend mooi op de trektocht van het Hemelvaartweekend aansluiten, want de trektocht zou wel eens weer in Maastricht kunnen beginnen!
Groeten en een fijne kerst allemaal,
Leon

Is camping de Bosrand al geboekt? Is er al contact met pro-rail over mogelijke werkzaamheden aan het spoor?

Met zo'n bierfiets de Limburgse heuvels over zal niet meevallen.

Leon schreef:Met wat goede planning kan dat weekend mooi op de trektocht van het Hemelvaartweekend aansluiten, want de trektocht zou wel eens weer in Maastricht kunnen beginnen!
Groeten en een fijne kerst allemaal,
Leon
bert sitters schreef:Is camping de Bosrand al geboekt? Is er al contact met pro-rail over mogelijke werkzaamheden aan het spoor?
Ha die Leon,

Jammer voor jou, maar de Hemelvaarttrektocht hebben we wel erg ver van Maastricht gepland, namelijk Friesland!
Fokko gaat er een mooie tocht voorbereiden, kompleet met een overtocht naar Ameland.

Hopelijk kan zo'n vooruitzicht jou naar het Noorden van ons land lokken.

Fijne feestdagen,

John.

Dan doen we toch de Pinkstertocht in het heerlijke zuiden! Die heuveltjes stellen toch niets voor. Rutger ging op een opoefiets als een speer de Bemelerberg op, maar hij rook natuurlijk de Gulpener brouwerij. In Wylre staat nog steeds een kratje op hem te wachten. Ik weet nog wel wat interessante bedevaartsplaatsen. Een leuke combi: bier en bedevaarten!

Allemaal de feestdagen overleefd?

Dat hemelsvaartweekend komt voor mij wat te vroeg en ook met het Pinksterweekend zal ik wel druk bezig zijn. Eind juni of begin juli lijkt me wel wat. Ik zal me binnenkort wel gaan vastleggen, zodat er geen afstel komt. Het zal waarschijnlijk het traject Eindhoven - Hasselt - Maastricht worden met als klap op de vuurpijl een proeverij in Maastricht bij brouwerij De Keyzer!

Eh even een vraagje. Wie heeft mijn boekje nog niet aangeschaft? Je kan hem bij mij bestellen, dan heb je hem nog na de feestdagen in huis.

Rutger

Rutger,

Maar is Hasselt is toch geen brouwerij!

Beste fietsers, bierliefhebbers,

Ik ben op de Fiets en Wandelmarkt de hele dag aanwezig. Ik geef er lezingen over Portugal, vertel iets over mijn leven als schrijver bij de Wereldfietser en signeer er mijn boeken. Kom gerust langs.

Rutger

Bert,
Hasselt heeft dan wel geen brouwerij maar wel het borrelmanneke!!! Het water van de fontein verandert in jenever! Ook niet gek?!
Rutger:
Ik ben een fietser , bierliefhebber en Portugalgek!
Komt dat even goed uit dat je op de beurs staat! Ik heb al wel je boek (zonder krabbeltje :cry: ), maar ik kom wel even langs.

heb je de route ook al gefietst? Lijkt me leuk je ervaringen te horen.

Tot op de beurs.

Rutger