Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht: kampeerders op de Fiets en Wandelbeurs - Forum Wereldfietser

Gezocht: kampeerders op de Fiets en Wandelbeurs

Kamperen is vaak een heerlijke afsluiting van een fantastische fietsdag. Lekker voor je tentje de dag nogmaals aan je laten voorbij gaan. Dat willen wij uitbeelden op de Fiets en Wandelbeurs. In de Forum Lounge komt: De Camping. Op deze camping staan wereldfietsers met hun eigen tentje en hun overig materaal. De wereldfietsers (mag ook ervaring alleen in Nederland zijn) leggen aan het publiek uit, waarom ze hiervoor hebben gekozen en wat de combinatie fietsen en kamperen nu juist zo leuk maakt. Verder natuurlijk praktische informatie over materiaal.
Een tentenshow dus, maar dan zonder verkopers van een buitensportzaak, met wel gebruikers zelf!

Voor de camping zoeken we enthousiaste wereldfietsers die het leuk vinden om het publiek informatie te geven.
De camping moet er sfeervol uitzien. Neem dus mee: je tentje, je materialen, als het kan je fiets en sfeermateriaal. Je kunt natuurlijk ook je fotoboeken meenemen, want wellicht krijgt het gesprek een wending naar je laatste fietsreis.

Er zijn wel wat beperkingen:
1)de vloer is van marmer, daar komt wel kunstgras op, maar er kunnen geen haringen in de grond geslagen worden;
2) op last van de brandweer mogen er geen branders branden. Ook gevaarlijke en licht ontvlambare stoffen als benzine en andere brandstof zijn niet toegestaan. Je brandstoftank moet dus leeg zijn (net als in het vliegtuig);
3) het moet sfeervol zijn, maar mag geen zooitje worden;
4) het moet niet het beeld hebben van een onderonsje van een clubje, maar de deelnemers moeten echt open staan voor het publiek.

Wel vooraf opgeven!
Vind je het leuk, om op deze wijze het plezier van het fietsen en kamperen uit te dragen op de Fiets en Wandelbeurs, bel mij, of stuur mij een mailtje:
Bert Sitters, namens de organisatie van de Fiets en Wandelbeurs,
T 020-6186389, E b.sitters@pz.nl

Op die campins staat niemand minder dan onze lichtgewicht fietser Jim van den Berg. Jim geeft aldaar demonstraties van wat je allemaal niet in je fietstassen hoeft te stoppen, zodat je veel gewicht kunt besparen.
Wie vindt het leuk om bij Jim op de camping te staan tijdens de Fiets en Wandelbeurs? Bel me: 020-6186389, of mail: b.sitters@pz.nl

Hoi Bert,

Kamperen op een beurs, midden in de winter?
Hoeveel moet dat kosten om je tent op te mogen slaan op een verwarmde camping??? Hoe zit het met de douches, kampwinkel, en de bingo?

Kan je gedurende nacht ook in je tent blijven liggen of is dit toevallig dagrecratie?

Moet je als kampeerder een gelijke van Jim zijn, of mag je een fiets met bagage van 50 kg hebben?

Groeten, John.

Ha die John,

Het is een dagcamping: alleen open tijdens de beursuren! Het is ten strengste verboden om in de RAI te overnachten. Veel bagage is ook welkom. Het mag alleen geen beeld geven van een uitdragerij.
Weet jij mensen?

De groeten aan jouw buurman met zijn wijze uitspraak.

Ha die Bert,

Als ik denk aan leuke beursen, ondergoed, en een grote glimlach, dan zie ik Micky Smak.
Als ze in NL is wilt ze misschien wel even kamperen, en haar was te drogen hangen.
Weet jij of Micky thuis is, of op de fiets zit?

Groet, John.

Hoi,
Toen ik de oproep las, dacht ik nog om Jan van Eerd uit te nodigen in de Rai, zittend op onze kleine stoeltjes bij onze tenten uitgebreid te gaan koken. Maar helaas, koken met koud vuur valt niet mee :-)
Maar iemand zal toch een tegenwicht moeten bieden tegen Jim's ultralichtgewicht uitrusting?
Groetjes,
Leon

Precies! Wie durft de uitdaging aan te gaan? Je geniet natuurlijk wel van een top-act van Lord Jim!

Je zou voor het scheren van de tent ook handdoekhaakjes op zuignappen kunnen gebruiken (voor weinig te koop in de Hema of zo). Die plak je zo op het marmer vast....kunstgras dus even wegknippen...
Veel plezier! :lol: