Additionally, paste this code immediately after the opening tag: tickets barcelona?? - Forum Wereldfietser

tickets barcelona??

hoi allemaal.
ben voor de eerste keer op het forum aanwezig en heb nu al veel van jullie geleerd. :wink: ..dit jaar gaan we met de fiets naar barcelona en met het vliegtuig naar nederland. ook spannend wat dat hebben we ook nog niet geprobeerd!anders gingen we met de trein/bus of fiets weer naar huis.
nu ben ik aant zoeken hoe ik het goedkoopst tickets kan boeken met de fiets!!
heb al wat dingetjes gelezen maar misschien heeft iemand hier een mega goede tip??

8) groetjes mirella
Je woont in Eindhoven, dan ligt het voor de hand dat je naar Eindhoven vliegt, Ryanair vliegt op Girona, niet ver van Barcelona. De tarieven fluctueren enorm, dus als je regelmatig op hun site kijkt kan je als je geluk hebt voor slechts de luchthaventax vliegen, ongeveer 25 euro enkele reis.
De fiets kan mee voor nog eens €25 extra mits er plaats is dus dit wel vantevoren opgeven bij de boeking. Veel goedkoper dan Ryanair zul je niet kunnen vliegen lijkt me.

Mirella,
Ik zag net dat je vanaf Girona-Barcelona naar Eindhoven airport met Ryanair met vertrek b.v.29 maart voor €15.19 klaar bent. Er komt dan nog wel 25 € voor je fiets bij. Als je hun site een beetje in de gaten houd, ze hebben regelmatig aanbiedingen. Ik maak geregeld gebruik van Ryanair en het bevalt me zeer goed. Zo ben ik laatst voor 15 euro naar Valladolid gevlogen en voor het zelfde bedrag vanaf Valencia terug. Voor de fiets moet je altijd 25 euro betalen per enkele reis.
Kijk op hun site bij laagste tarieven zoeken en je komt veel verassingen tegen. Ook vanaf Charleroi, Weeze bij Nijmegen en Hahn bij Koblenz.
Vooral vanaf het zuiden zeker zo makkelijk dan naar Schiphol.
Succes met je voorbereiding,
Mia

Hou ook de weblog op http://lowcostairlines.web-log.nl/ in de gaten,
voor je het weet zijn er weer een aantal low cost maatschappijen en/of bestemmingen bijgekomen of andere weer omgevallen.
Zo schijnt het vliegveld bij Weeze problemen te hebben met de vergunningen waardoor het niet zeker is of deze nog wel open blijft.
supper bedankt!!
het kan dus echt nog met een leuk prijsje!! :D
alle info is nog altijd welkom!

groetjes mirella

Ik weet niet wanneer je wilt vliegen, maar in juni bijvoorbeeld betaal je voor deze vlucht al een totaalprijs van € 54,19, en dan nog de kosten van je fiets a € 25,- erbij natuurlijk. Nog steeds goedkoper trouwens dan de vlucht die ik laatst geboekt heb met transavia van Barcalona naar Schiphol. :?
Denk er overigens ook aan dat je vantevoren moet aangeven dat je een fiets mee wilt nemen. Er kunnen er altijd maar een beperkt aantal mee en ik begreep dat je met meerdere mensen wilt reizen.

ja dat klopt. we willen met 3man gaan. we vertrekken uit eindhoven 9 of 10 juni en willen in de week van3 tot 9 juli terug vliegen.
vliegen is dus nog steeds goedkoper dan met de trein of bus, en sneller ook :wink:

Miertje,
Wat betreft de prijzen van Ryanair kan veel verschillen. Ze hebben vaak actie's voor een bepaalde tijd te boeken. Aangezien ze vaak actie's hebben goed in de gaten houden wanneer het 't gunstigst is. Niet te vroeg boeken dus. Als je in juni wilt vertrekken is het tijd om in april- mei te kijken naar actie's. Vaak voor een prikkie!