Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gevraagd:Kaarten en reisboek Ionische Eilanden (Griekenland) - Forum Wereldfietser

Gevraagd:Kaarten en reisboek Ionische Eilanden (Griekenland)

Beste fietsvrienden,

Voor onze zomerse fietsvakantie (eilandjes hoppen) op de Ionische eilanden (Corfu, Zakynthos, Ithaka, Kefalonia, Lefkas en het tegenoverliggende vasteland van Griekenland) ben ik op zoek naar fietskaarten van dit gebied. Ook ben ik op zoek naar een goed fietsreishandboek voor dit gebied.
Wie heeft geschikt materiaal in de aanbieding? Moet nog wel actueel zijn.

De boekjes van bertus legebeke zijn geschikt voor deze reis. Ik heb er ook een paar besteld voor het vaste land van Griekenland. In het boekje zitten hoogteprofielen en slaapplaatsen. Verder ook beknopte historische info. Sommige boekjes zijn van voor 2002 waardoor het soms de prijzen nog in guldens staan.

http://www.bike-hike.nl/fietsgidsen.htm

Ik zou verder naast deze boekjes nog een lonely planet kopen voor actuele info en vaartijden enz..

Hier in de Westerstraat zit een speciaalzaak voor Griekenland, genaamd Het Griekse Eiland. Daar hebben ze behalve de boekjes van Bertus ook alle mogelijke en supergedetailleerde landkaarten (voor zover nodig en gewenst)

En als je niet 'helemaal'naar Amsterdam wilt kun je het Fietsboekje en ook gedetailleerde (op de topografische kaarten van Griekenland gebaseerde) kaarten van Road Editions ook bestellen bij www.fietsgidsen.nl
Er zijn gedetailleerde kaarten beschikbaar van alle in het boekje van Legebeke behandelde eilanden:Zakynthos, Kefalonia, Ithaka, Lefkas en Paxos!
Luc

Beste Luc,

Heb jij die kaarten ook bij je op de Fiets en Wandelbeurs, 18 en 19 februari in de Amsterdam RAI?

Nee Bert,
Tenzij iemand me specifiek vraagt om ze (of iets anders) voor hem/haar mee te nemen.
Ik sta op de beurs in de stand van Uitgeverij Pirola en neem dan niet mijn eigen toko mee.
Luc